علت بن بست مذاکرات وین از دیدگاه اولیانف


به گزارش سلام نو به نقل از فارس، ادعای «جوزف برل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره بن بست مذاکرات وین با واکنش نماینده روسیه در این مذاکرات همراه شد.

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین صبح سه شنبه عدم پیشرفت مذاکرات وین و عدم دستیابی به نتیجه برای توافق هسته ای را ناشی از بحران داخلی آمریکا ارزیابی کرد. . .

اولیانوف در صفحه توئیتر خود نوشت: او اتهام را متهم می کند و انگشت اتهام را نشان می دهد. [به سمت ایران] به نظر می رسد که به نشانه ای از بن بست در مذاکرات وین تبدیل شده است. اگر چنین چیزی (بن بست در مذاکرات) وجود داشته باشد، نتیجه چند عامل است».

وی با اشاره به اتهامات بورل علیه تهران توضیح داد: تلاش برای انداختن همه تقصیرها به گردن ایران منصفانه و عادلانه نیست. مذاکرات بیش از حد به وضعیت سیاسی یکی از طرف های مذاکره کننده (ایالات متحده آمریکا) وابسته شده است.

بورل پیش از این در مصاحبه ای با مجله پولیتیکو مدعی شده بود که دیدار با رئیس جمهور ایران در نیویورک برای دستیابی به توافق بر سر مذاکرات وین بی فایده بوده و به نظر او امکان پیشرفت در این زمینه وجود ندارد. توجه .

بیشتر بخوانید  نمایی زیبا از دورهمی عروس‌های دریایی کنار ساحل / عکس -

دیدگاهتان را بنویسید