مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

علت بازی نکردن روزبه حصاری در بچه مهندس 4 – ایران چطور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


روزبه حصاری در بچه مهندس 3

روزبه حصاری از یک بچه مهندس می گوید

جواد جوادی بازیگر فیلم بچه مهندس 4

چرا روزبه حصاری ازدواج نمی کند

عکس جواد جوادی در بچه مهندس 4

نام جواد جوادی در بچه مهندس 3

روزبه حصاری در سریال افرا

روزبه حصاری و همسرش

برای بسیاری از بینندگان این سوال پیش می آید که چرا روزبه حصاری بازیگر نقش جواد جواد در این فصل از سریال ایفای نقش نکرد؟ سوالی که تهیه کننده این سریال در مرحله پیش تولید این سریال به آن پاسخ داد.

بسیاری از رسانه ها به نقل از سعید سعدی، تهیه کننده سریال «مهندس بچه 4» از اخراج «روزبه حصاری» بازیگر نقش «جواد جوادی» و در واقع نقش اول این سریال خبر دادند.

سعید سعدی تهیه کننده سریال بچه مهندس 4 آذرماه در گفت و گو با رسانه ها خواسته های نامتعارف این بازیگر را دلیل حذف از این سریال دانست و اعلام کرد که به زودی بازیگر جایگزین انتخاب و معرفی خواهد شد. .

روزبه حصاری بازیگری که با فصل سوم سریال «بچه مهندس» به شهرت رسید، برای حضور در فصل بعد این سریال درخواست دستمزد نجومی کرد که با واکنش سریال، به حذف او از این سریال منجر شد. تهیه کننده این سریال

سعید سعدی درباره دلایل این انتخاب تاکید کرد: سعی کردیم آقای حصاری را در تیم نگه داریم و با وجود اینکه در سری دوم بازی کرد و بیش از 20 روز کارش در آن سریال به طول انجامید اما برای پیوستن به گروه سکانس های دیگر را با دقت برنامه ریزی کردیم. . اما به دلیل نیازهای غیرعادی آنها این امکان فراهم نشد و به دلیل این رفتار غیرعادی در تولید با مشکل مواجه شدیم.

به گزارش سایت راه دانا ؛ این بازیگر جوان که خیلی ها او را برای فصل سوم این سریال می شناسند برای حضور و بازی در فصل چهارم خواهان دستمزد ماهیانه 200 میلیون (حقوق یک ستاره سینما) شد. فصل «بچه مهندس» در ابتدای پروژه با تهیه کننده سریال بر سر مبلغ 40 میلیون تومان به توافق رسید. به گفته تهیه کننده سریال، همه اینها زمانی «غیر متعارف» می شود که دستمزد همین بازیگر برای فصل قبل حدود ۷ میلیون تومان در ماه بود.

جواد جوادی فصل چهارم بچه مهندس کیست؟

سعید سعدی تهیه کننده این سریال با اعلام خبر فوق افزود: پس از قطع همکاری با روزبه حصاری، محمدرضا رهبری به گروه پیوست و ضبط سکانس های وی آغاز شد.

وی ادامه داد: سعی کردیم آقای حصاری را وارد گروه کنیم و با وجود اینکه ایشان در سری دوم بازی کردند و بیش از 20 روز کارشان در آن سریال به طول انجامید، سکانس های دیگر را برای پیوستن به گروه با دقت برنامه ریزی کردیم، اما به دلیل نامتعارف ایشان. این امکان را فراهم نکرد و ما به دلیل این رفتارهای غیرعادی با تولید مشکل داشتیم.

بیشتر بخوانید  رابطه سحر قریشی و امیر مقاره خواننده ماکان بند چیست؟ / عکس

وی درباره یکنواختی بازی و فراهم کردن شرایط برای عدم گسستن سریال از فصل های قبل گفت: در سریال های قبلی این نقش را سایر بازیگران بازی می کردند و انشالله به سرپرستی آقای احمد کاوری مدیر پروژه. محمدرضا رهبری، جواد جوادی به خوبی ایفای نقش خواهند کرد.»

این تهیه کننده پیشکسوت تلویزیون درباره میزان تصویربرداری انجام شده گفت: تاکنون 20 درصد از این سریال تصویربرداری شده است و به جز تهران، در شهرهای اصفهان، مشهد، گرمسار، بوئین زهرا و اشتهارد تصویربرداری می شود.

واکنش روزبه حصاری به حذفش در سریال بچه مهندس

روزبه حصاری بازیگر تلویزیون و تئاتر که با بازی در سریال بچه مهندس به شهرت رسید پس از اعلام عدم همکاری سعدی با انتشار پستی در صفحه مجازی خود در واکنش به حواشی اخیر و حذف از این سریال منتشر و نوشت. : “خدا شما را در موقعیت هایی هدایت می کند که هرگز نمی توانید درک کنید!” فقط برای رساندن شما به موقعیت؛ تو لیاقتش را داری!
به عقب نگاه کن و خدا را شکر کن
به آینده نگاه کن و به خدا ایمان داشته باش
دری را می بندد که هیچ کس نمی تواند آن را باز کند. و دری را باز می کند که هیچکس نمی تواند آن را ببندد…
تعلق خاطر
یا روشن”

حصاری اخیرا در گفت وگو با خبرگزاری فارس اعلام کرد: با قطع همکاری با این سریال گفت: دوست ندارم در مورد بچه مهندس صحبت کنم. برای همکارانم آرزوی موفقیت دارم. همه ما همکار و دوست هستیم و تا جایی که بتوانیم در مدیوم عالی تلویزیون کار می کنیم. راه حل های مختلفی برای برخی از مشکلات خانوادگی وجود دارد. حضور در این سریال باعث افتخار بود.

نظر میمدرضا رهبری بازیگر در مورد بازی در فیلم بچه مهندس 4

محمدرضا رهبری در گفت وگو با جام جم درباره نقش جوادی گفت: سه فصل سریال را کامل ندیده ام. چون همه چیز تصادفی اتفاق افتاد. دو روز بعد از اینکه این نقش را به من گفتند، جلوی دوربین رفتم. احساس می کنم این شخصیت به من نزدیک است. گاهی طرح هایی پیشنهاد می شود که از من دور است و باید تلاش کنم تا به آن نقش برسم. «اما شخصیت اخلاقی جواد و هر آنچه که به این شخصیت مربوط می شود به من نزدیک است و راحت تر می توانم با او هماهنگ شوم.

وی درباره بازی روزبه حصاری و ادامه آن نیز توضیح داد: معتقد نیستم که باید رتبه و بازی بازیگر قبلی را داشته باشم. من آدم متفاوتی هستم با سبک، بازی و بیان متفاوت. البته ترجیح می دهم مثل بازیگر قبلی بازی نکنم. درست است که کار مثل قبل است، اما فکر می کنم دلیلی برای بازی و نگاه یا راه رفتن مثل آن بازیگر وجود ندارد. با این حال، با وجود تفاوت هایی که داریم، سبک بازی ما یکی است.»
همچنین محمدرضا رهبری در گفت وگو با خبرگزاری فارس افزود: اتفاقاً زمانی که این نقش به من پیشنهاد شد، احساس کردم این شخصیت شباهت هایی با شخصیت من دارد و از من دور نیست. درونی و اخلاقی و حتی فیزیکی فکر می کنم. از آنجایی که فصل اول تا سه این سریال پخش شد و ذهنیتی به مخاطب داد، من خیلی با این نقش هماهنگ شدم.
وی در خصوص نقش جواد جوادی گفت: هیچ وقت فکر نمی کردم نقش جواد جوادی را بازی کنم. مشغول کارهای دیگری بودم و فکر نمی کردم روزی این نقش به من پیشنهاد شود. یادم هست که همه بازیگران انتخاب شدند و بازیگر قبلی قرار بود نقش جواد را بازی کند و نود و دو دقیقه تا فیلمبرداری من باقی مانده است. شاید حتی فرصت خواندن کامل فیلمنامه را پیدا نکردم. از دیگر ویژگی های آقای کاوری علاوه بر انتخاب صحیح شخصیت ها، رهبری درست و دلسوزانه بازیگران است که به نزدیک شدن شخصیت ها به نقش کمک کرد.

بیشتر بخوانید  تیتر روزنامه‌های سه‌شنبه ۲ شهریور۱۴۰۰ / تصاویر -

من اعتقاد راسخ دارم که آقای کاواری نقش های درستی را انتخاب کرد و انتخاب خوب بازیگران تا نیمه راه خواهد رفت. اما قطعا کار من را دیده و می دانستند. من 18 سال سابقه کار دارم و بیش از 50 پروژه بازی کرده ام و شاید دوستانم فکر می کردند با جوادی صمیمی هستم. اما من همچنین می دانم که آنها گزینه های دیگری داشتند.
وی درباره موفقیت سریال «بچه مهندس» گفت: دلایل زیادی داشت. اولین چیزی که باعث موفقیت افراد می شود صداقت و درستکاری آنها در این مسیر است. یعنی آنچه از لحاظ اخلاقی و و و و می گوییم فیلم یعنی دروغ یعنی دروغ بازی می کنیم.

بیشتر بخوانید:
محمدرضا رهبری روزبه حصاری را عوض می کند خیلی اذیت شدم!
واکنش روزبه حصاری به بازی نکردن در بچه مهندسی 4
شکار پهپاد آمریکایی در فیلم “بچه مهندس 4” +

روزبه در مهندس 4 حصار نیست! علل و واکنش ها

کودک مهندس در گفتن داستانش صادق است و حسن نیت دارد و برای شعار دادن نیامده است. این سریال درباره جواد جوادی است که از دل این جامعه بیرون آمده و بدون هیچ پشتوانه ای به جایی رسیده که سختی های زیادی را متحمل شده است. چون ملموس و نزدیک به واقعیت است، مردم نیز با آن برخورد می کنند و با آن همدردی می کنند. اگر بسیاری از کارهای ما شعاری باشد و چون شعارها ذاتاً هستند، مخاطب با آن کاری ندارد. اما بچه مهندس نیامد آواز بخواند، آمده بود سرنوشت فردی را بگوید که یک آدم واقعی و شاید خیلی شبیه به این آدم در جامعه ماست. مدتی برای مهندس بازی در مشهد بودیم و در همان روز به مجتمع گلستان علی (ع) که محل نگهداری ایتام است رفتیم. بچه ها را از نزدیک دیدم و می خواهم بگویم چقدر باهوش و با استعداد هستند. دو تا بچه اومدن پیشم یکیشون گفت عمو میتونم باهات عکس بگیرم یکی دیگه گفت به خاطر آرایشی که الان داری فکر نکنم با ما عکس بگیری. من خیلی شوکه شدم بچه ای که در چنین محیطی بزرگ شده چطور این چیزها را می داند. هر کدام می توانند جواد جوادی و نابغه باشند اما احساس می کنم آنطور که باید و شاید از این عزیزان قدردانی نمی شود.

بیشتر بخوانید  علت سیلی زدن ویل اسمیت

یکی از مواردی که باعث موفقیت این سریال شد فیلمنامه خوب حسن وارسته بود و اساس داستان و چارچوب آن بسیار درست بود. کار ما کار تیمی است و هیچ کدام نمی توانیم بگوییم موفقیت سریال فقط یکی دوتا بود و همه بچه های گروه سعی کردند سریال را پخش کنند. همه بچه های این سریال سر جای خودشان بودند و اینطور نبود که همه بدون تخصص وارد این گروه شوند.
زمان پخش کودک مهندسی 4

شبکه دوم سیما قرار است فصل چهارم سریال پرطرفدار بچه مهندس را پخش کند. این سریال در 30 قسمت به نویسندگی حسن وارسته و گروهش ساخته شده است. احمد کاوری کارگردان و سعید سعدی تهیه کننده این سریال هستند

سه پروژه آخر را علی غفاری کارگردانی کرد که به دلیل حضور در یک پروژه سینمایی، ادامه کار روی سریال جدید ممکن نشد و احمد کاوری کارگردانی فصل چهارم را بر عهده دارد. این کارگردان پیش از این سریال های شرم، ورشو، دختر گمشده و …

محمدرضا رهبری در نقش جواد جوادی، مهشید چوادی، پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغپور، فرزین محدث، سوگل عباسیم جعفری. جمشیدی فر و شیوا خسرو مهر حضور دارند.

سریال بچه مهندس قرار است از ابتدای ماه مبارک رمضان سال 1400 ساعت 21:30 از شبکه دو سیما پخش شود.

گفتنی است فصل اول سریال بچه مهندس در 30 قسمت در ماه مبارک رمضان سال 1397 شمسی از شبکه دوم پخش شد. همچنین پخش فصل دوم این مجموعه تلویزیونی از ژانویه 2017 آغاز شد و در بهمن ماه 1396 به پایان رسید و فصل سوم این مجموعه تلویزیونی در ماه رمضان 1395 پخش شد.این سریال داستانی در مورد یک یتیم خانه است. و فصل دوم سریال با نوجوانی قهرمان داستان روی آنتن رفت. فصل سوم «بچه مهندس» جوانی جواد جوادی را در نقش روزبه حصاری نشان داد و در ابتدای ماه مبارک رمضان 99 در 40 قسمت از تلویزیون پخش شد.
نظر شما درباره روزبه حصاری بازیگر سریال بچه مهندس و محمدرضا رهبری که در فصل چهارم بازی می کند چیست؟

این صفحه را از طریق دکمه واتس اپ برای دوستان خود ارسال کنید

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *