مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

علاقه طناز طباطبایی به ازدواج زندگی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

طناز طباطبایی او یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون است. همه اینطور فکر می کنند طناز طباطبایی آنها با بهنوش طباطبایی خواهر هستند. اما آنها به هم مرتبط نیستند. طناز طباطبایی کارنامه درخشانی در عرصه بازیگری دارد. طناز طباطبایی او بیشتر در فیلم های دراماتیک بازی می کند. طناز طباطبایی او در فیلم «دخترانش جیغ نمی زنند» نقش پر رنگی از خود به جا گذاشت.

طناز طباطبایی بازیگر گریم سنگین و خشم و آشوب از برنامه های ازدواجش می گوید. طناز طباطبایی با اشاره به اینکه 30 سالگی باعث شد بیشتر به ازدواج فکر کند، گفت: الان که وارد سی سالگی شده ام کمی آرام شده ام و بیشتر به زندگی خانوادگی فکر می کنم.

وی ادامه داد: دوست دارم خانواده ام را داشته باشم. به هر حال، این بخشی از غریزه است که بخواهید خانواده داشته باشید و خانواده خود را در آغوش بگیرید!

بازیگر «مرهم» و «او…» درباره معیارهای خود برای ازدواج گفت: به نظرم ازدواج بخشی از سرنوشت انسان است. می گفتند روزی یکی می آید و از تو خواستگاری می کند و دهانت را می بندند و تو می گویی بله. و من فکر می کنم این درست است.

وی افزود: یک نفر می آید تا با شما جفت شود و با شما پیوند برقرار کند و این چیزی است که خانواده را می سازد.
طباطبایی خاطرنشان کرد: قبول ندارم به دنبال شوهر خوش تیپ و پولدار هستید. من ظاهر یک ازدواج سنتی را ترجیح می دهم.

بیوگرافی طناز طباطبایی

بیشتر بخوانید  ببینید | اجرای سرود سلام فرمانده توسط بازیکنان پرسپولیس

طناز طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون در 30 اردیبهشت 1362 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران است.

این هنرمند در خانواده ای چهار نفره بزرگ شده است، پدرش در عرصه تجارت بسیار موفق است و در عرصه موسیقی نیز فعال است.

او تنها یک خواهر کوچکتر به نام لیلا دارد که هرگز در سینما کار نکرده و مترجم زبان است. طناز طباطبایی عاشق مادرش است و بسیار به او وابسته است.

این هنرمند ربطی به بهنوش طباطبایی و مرحوم علی طباطبایی ندارد.

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی مجرد و مجرد است. قبل از 30 سالگی ازدواج را محدودیت فعالیت هنری و شکست در کار می دانست اما بعد از 30 سالگی به زندگی مشترک می اندیشد و ازدواج سنتی را ترجیح می دهد.

در سال های گذشته با انتشار عکس طناز طباطبایی، شبهاتی در مورد بارداری او مطرح شد که شایعه و دروغی بیش در فضای مجازی نیست.

طناز طباطبایی علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی نیز مهارت دارد و در کنار آن گیتار می نوازد و نقاشی می کند. در اوقات فراغت به گالری های عکس و نقاشی می رود، کتاب می خواند و فیلم می بیند.

شخصیت طناز طباطبایی

خانم طباطبایی همیشه لباس ساده می پوشد و پارچه های روشن را دوست ندارد. او دوستان معدود و منتخبی دارد و خیلی اهل معاشرت نیست، اما در دوستی فوق العاده صبور و صبور است و به دوستانش تا حد کمال ارادت دارد.

طناز طباطبایی

اولین حضور طناز طباطبایی در بازیگری

طناز طباطبایی در سن 18 سالگی (در سال 1389) با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری در خیوه برای بازی در یک سریال جاوه ای به کارگردانی سعید سلطانی انتخاب شد و اولین تجربه بازیگری دوران حرفه ای خود را به دست آورد.

بیشتر بخوانید  فال عطسه چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ | عطسه کردن در ساعات مشخص چه پیامی دارد؟

این هنرمند در ۲۱ سالگی (سال ۱۳۹۲) در فیلم باباتو دیدیم آیدا به کارگردانی رسول صدر عاملی وارد سینما شد. او در سال 1364 با بازی غزاله که یکی از نقش های اصلی فیلم بود، سریال میوه ممنوعه را ساخت و توانایی های او را به چالش کشید.

طناز طباطبایی درباره علاقه خود به سینما و تئاتر گفت:

فضای تئاتر به من این امکان را می دهد که بیشتر از سینما تجربه کنم، اما علاقه من سینماست و ما عاشق پرده نقره ای هستیم.

او در سال ۲۰۱۸ اولین تندیس مکمل زن را از جشنواره منتقدان فیلم برای فیلم صداها دریافت کرد. در فیلم مارکام توانایی های خود را به بهترین نحو نشان داد و با سریال Parentz Baaz نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در کمدی شد.

طناز طباطبایی با بازی درخشان خود در فیلم دخترانش جیغ نمی‌زنند در سال 1392 موفق به کسب تمجیدها و جوایز جشنواره‌های بین‌المللی به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

طناز طباطبایی

طنز طناز طباطبایی در هی دخترا جیغ نزن.

سلام! دختران فریاد نمی زنند فیلمی به نویسندگی و کارگردانی پوران درخشنده است. طناز طباطبایی، شهاب حسینی، ماریلا زارعی، بابک حمیدیان، امیر آقایی، جمشید هاشم پور، ستاره اسکندری، فرهاد آئیش و هادی مرزبان در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم زندگی دختری تنها به نام شیرین با بازی طناز طباطبایی را روایت می کند که بی توجهی و غفلت پدر و مادرش در کودکی برایش اتفاقی می آفریند که سال ها زخمش بر روحش باقی می ماند و همه او را تحت تاثیر قرار می دهد. او پرتو خود را می گذارد.

شیرین در بزرگسالی پس از دو نامزدی ناموفق عاشق مردی می شود، اما قبل از ازدواج مردی را می بیند که قصد تجاوز به دختری را دارد، شیرین اجازه می دهد دختر فرار کند، مرد را می کشد و دستگیر می شود.

بیشتر بخوانید  لازمه حفظ و بهبود شرایط موجود، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تداوم نظارت دقیق است

بازی طناز طباطبایی به قدری تاثیرگذار است که اگر به تماشای این فیلم بنشینید امکان ندارد آن را فراموش کنید. مجله معتبر Variety از آمریکا از این فیلم تمجید کرده است.

طناز طباطبایی در سریال خشر و هوستل

خشم و هیاهو فیلمی به کارگردانی و نویسندگی هومان سیدی و تهیه کنندگی سعید سعدی است که برنده جایزه بهترین فیلمبرداری از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد.

طناز طباطبایی، نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان، بهناز جعفری، رضا بهبودی، بهزاد عمرانی و رعنا آزادی ور بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

Fury and Uproar داستانی پیچیده و جنایی از زندگی خواننده ای به نام خسرو را به تصویر می کشد. طناز طباطبایی در این فیلم نقش حنا سرافراز زنی را بازی می کند که با خسر پارس خواننده معروف پاپ (نوید محمدزاده) وارد رابطه پنهانی می شود. پس از خودکشی ناموفق و قطع نخاع تینا، همسر خسرو پارسا، او به عنوان پرستار خصوصی وارد خانه وی می شود، اما مدتی بعد تینا به طرز فجیعی در رختخوابش کشته می شود و حنا به عنوان قاتل دستگیر می شود، در حالی که خودش می گوید یک قاتل. او نیست.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *