مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

علائم پوستی بیماری عروق کرونر قلب

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



شهید بهشتی، عضو دانشگاه علوم پزشکی گفت: دانه های قرمز پراکنده در سطح پوست، علائمی مانند سرمازدگی و ریزش مو می تواند از علائم بیماری عروق کرونر قلب باشد.

زهره طهرانچی روز پنجشنبه در چهاردهمین کنگره جدید بیماری های پوستی گفت: ضایعات پوستی خفیف با یا بدون علائم کرونری نیز مشاهده شده است. حتی پس از بهبودی بیماری، ضایعات خارش دار یا تاول هایی که بیشتر در افراد جوان و حاد دیده می شود و یا علائمی مانند سرمازدگی به خصوص در انگشتان دست، بدون قرار گرفتن در معرض سرما، می تواند از علائم پوست ویروس قرنیه باشد. بهتر است مردم با این علائم آشنا هستند.

وی ادامه داد: این شرایط می‌تواند با خارش همراه باشد و پزشک می‌تواند برای آن دارو تجویز کند، اما مهم‌ترین نکته این است که می‌تواند نشانه‌ای از عروق کرونر باشد، بنابراین آزمایش PCR می‌تواند بیماری را تایید یا رد کند تا از گسترش آن جلوگیری شود. ویروس.” ” او گفت.

ویروس کرونا و حذف سلول های سرطانی

طهرانچی در ادامه به یک مقاله خارجی اشاره می‌کند و می‌گوید: «ویروس کرونا عوارض زیادی داشت، اما در این مقاله آمده است که فردی که مبتلا به لنفوم و شیوع کلی و متاستاز بعد از عفونت کرونا بوده، ۹ ماه بعد بدون شیمی‌درمانی ضایعات لنفوم سرطانی را برداشته است. تاثیر این ویروس بر بیماری ها نیز باید بررسی شود.

این همایش تا 23 اردیبهشت ماه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید  پس از زلزله مهیب هرمزگان احتمال وقوع سونامی در خلیج فارس وجود دارد؟ -
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *