عضو کمیته برنامه و بودجه مجلس: اختصاص 20 تریلیون تن برای اجرای رتبه بندی معلمان – اخبار قزوین – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارشات خبرگزاری تسنیم از جانب قزوینرجب رحمانی در مراسم افتتاح مجتمع خدمات اجتماعی که امشب در محل اتصال رحیم آباد-دانسفهان برگزار شد ، گفت: این افزایش در تاریخ بی سابقه است.

وی بهره برداری از سد نهب را یکی از اقدامات عمده دولت برای توسعه اقتصادی و مدنی شهرهای تاکستان و بوئین زهرا می داند و می افزاید: ساخت این سد بزرگ و راه اندازی آن بدون اختصاص خط ملی محقق نمی شود. در قانون بودجه و سرانجام پس از یک و نیم ساخت سد به پایان رسید و کشاورزان از آب آن بهره مند شدند ، اگرچه فازهای دوم و سوم بهره برداری از سد هنوز باقی مانده است.

رحمانی همچنین از بسته شدن همه راهها و محورهای مواصلاتی شهر تاکستان در سالهای آینده خبر داد و گفت: برای احداث جاده ملی دانسفهان-رحیم آباد ، یک خط ملی در قانون بودجه و تعریض این جاده به آواج به چهار تقاطع منتهی می شود و محورهای مواصلاتی شهر تاکستان خواهد بود.

دولت با اجرای طرح رتبه بندی معلمان موافقت می کند

یکی از اعضای کمیسیون برنامه ، بودجه و حساب پارلمان نیز از موافقت دولت با اجرای طرح رتبه بندی معلمان خبر داد و گفت: بودجه “.

رحمانی همچنین از بی انصافی قیمت خرید تضمینی کشمش انتقاد کرد و افزود: تعیین قیمت 5600 تومان برای انگور به معنای از بین رفتن خرید تضمینی کشمش است. تصویب بودجه با حداقل قیمت 20000 تن در کیلوگرم برای خرید تضمینی کشمش.

وی ادامه داد: به گفته رسانه ها که از انتخاب استاندار آینده قزوین صحبت می کنند ، مردم باید بدانند که این انتخابات در حیطه اختیارات دولت سیزدهم کریمه است و ما در این زمینه دخالت نمی کنیم. اما تا آنجا که به ما مربوط می شود ، عملکرد استاندار فعلی نیز انقلابی و جهادی است و ما در این زمینه از وی راضی هستیم و از حضور وی در دولت بعدی استقبال می کنیم.

بیشتر بخوانید  دستور رئیس دستگاه قضا به سازمان بازرسی و دادستان کل کشور برای بررسی وضعیت بورس

شرکت های ساختمانی باید از تمام توان خود برای پرداخت مطالبات پیمانکاران استفاده کنند

استاندار قزوین با اشاره به فشار اقتصادی بر پیمانکاران و پیمانکاران پروژه های عمرانی استان ، گفت: همه دستگاههای اجرایی و توسعه استان موظفند از تمام اختیارات خود برای پرداخت بدهی ها و مطالبات پیمانکاران استفاده کنند. “زیرا تسویه سریع با پیمانکاران به معنی تسریع در اجرای پروژه های عمرانی و زیربنایی در استان است.

هدایت الله جمالی پور افزود: از هماهنگی ایجاد شده بین مدیران سازمانهای توسعه ای استان قزوین خوشحالیم و در 2 سال گذشته هماهنگی و حمایت خوبی برای اتمام پروژه های عمرانی و عمرانی در استان قزوین صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به فرسودگی بسیاری از زیرساخت های حمل و نقل در استان قزوین ، توسعه راه های استان به ویژه در حوزه بزرگراه ها و بزرگراه ها در مرکز توجه ما برای کمک به کاهش تصادفات جاده ای و توانمندسازی عموم مردم و حقوق شهروندی. “این منطقه را احیا کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید