عصر جدید l رئیس مجلس به حاشیه برنامه عصر جدید واکنش نشان داد


ژاله صامتی، کارن همایونفر، مجید اسماعیلی و امین حیایی در فصل سوم «عصر جدید» به همراه احسان علیخانی به عنوان داور حضور دارند. پس زمینه های مختلف جلوی دوربین می رود. برنامه ای که چند فصلی است اخبار پخش می کند و سهم قابل توجهی از بینندگان را به خود جذب کرده است. فصل جدید این برنامه با حضور داوران جدید با حواشی متفاوت دنبال شد.

یک موضوع حاشیه ای این بود که ژاله صامتی، داور عصر جدید، در قسمت خوانندگی به شرکت کننده این برنامه گفت که اگر می خواهید برای خواندن به شهرهای بزرگ بیایید، لهجه را «فراموش کنید» و البته به او توصیه کنید در زادگاهش بماند.

خیلی زود فضای مجازی مملو از واکنش ها و انتقادات نسبت به موضوع، برنامه و ستاد شد.

عصر جدید یک مسابقه استعدادیابی تلویزیونی است که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تولید و پخش می شود. این برنامه به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی و پخش فصل اول آن از 26 بهمن 1396 از شبکه سه آغاز شد و پخش فصل دوم این برنامه از 6 اسفند 1395 و فصل سوم آن از 10 فروردین 1380 آغاز شد.

در این برنامه شرکت کنندگان می توانند به صورت انفرادی یا گروهی از رشته های مختلف هنری، علمی، ورزشی و سرگرمی از جمله آواز، شعبده بازی، آکروباتیک، کمدی، ذهن خوانی، ریاضی، بیت باکس، ژیمناستیک، همگام سازی، هنرهای رزمی، نمایش، پارکور و شرکت کنند. در حرکات موزون این برنامه توانایی های مختلفی را از سراسر ایران جذب می کند.[4] هر شرکت کننده سعی می کند با نشان دادن استعداد خود داوران حاضر را تحت تاثیر قرار دهد و از آنها سفید یا بله دریافت کند. داوری برنامه در فصل اول و دوم بر عهده امین حاجایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی نژاد و رویا نونهالی بودند.[5] در فصل سوم حیایی، مجید اسماعیلی، کارن همایونفر و ژاله صامتی به عنوان داور حضور داشتند.

بیشتر بخوانید  آتش گرفتن خودرو متهم در پی نزاع و درگیری | دستور ویژه فرمانده کل انتظامی برای بررسی حادثه لاهیجان +ویدئو

مرحله شناسایی
برای شرکت در برنامه عصر جدید، ابتدا یک نفر حداکثر پنج دقیقه از استعداد خود را ضبط می کند و به سایت برنامه ارسال می کند که توسط یک تیم داوری 20 نفره بررسی می شود و پس از بررسی، فیلم های مستعد انتخاب و اعلام می شود. افراد با استعداد

مرحله تأیید
این افراد پس از پذیرش باید شخصا استعداد خود را به این تیم نشان دهند. در مرحله حضوری یا تایید، فرد مستعد باید در مرحله مقدماتی اجرا کند که به صورت زنده روی صحنه اجرا می شود.[7][8] از فصل دوم، 4 قسمت اول عصر جدید مرحله راستی آزمایی است.

مرحله مقدماتی
این فاز 26 قسمت در فصل اول و 20 قسمت در فصل دوم داشت. در این مرحله افراد یا گروه های مستعد استعداد خود را به صورت زنده در مقابل داوران اصلی برنامه و مخاطبان حاضر آشکار می کنند. البته بینندگان تلویزیون بعداً تصاویر ضبط شده را در تلویزیون خواهند دید.

در هر برنامه 7 شرکت کننده حضور دارند که 2 نفر در فصل اول یک نفر با رای مستقیم داوران و یک نفر با نظر مردم به فاز دوم رفتند. اما در فصل دوم برای افزودن جذابیت به برنامه های صحنه های زیر، هر شب صفر تا چهار گزینه امکان پذیر است. بنابراین یک شب اجراها می تواند ضعیف باشد و یک نفر می تواند به مرحله بعد برود و شب بعد اجراها می تواند بهتر باشد و سه نفر شایسته صعود هستند. بنابراین، به طور متوسط ​​هر شب دو نفر صعود می کنند، اما افراد شایسته تر.

بیشتر بخوانید  این جوان با زندگی خود بازی می کند/ عکسی غافلگیرکننده از راه رفتن روی سیم برق در ارتفاع 320 متری

در فصل اول 15 اعتبار اسنادی (کارت طلایی) در مرحله مقدماتی وجود داشت که هر داور 3 اعتبار اسنادی و مجری و تیم داوری برنامه 3 اعتبارنامه و هر فرد یا گروهی که با کسب کارت طلایی بدون گذراندن مرحله دوم به نیمه نهایی صعود کرد. اما در فصل دوم بلیت ها حذف و زنگ طلایی جایگزین آن می شود تا مسابقه به استانداردهای جهانی نزدیک شود. هر داور و مجری حق دارد زنگ طلایی را در طول 26 شب مرحله اول یک بار به صدا درآورد، به این معنی که می توان زنگ طلایی کل را برای پنج شرکت کننده اول نواخت.

دیدگاهتان را بنویسید