عصر جدید l تحصیلات داوران عصر جدید


ژاله صامتی (زاده ۱۴ فروردین ۱۳۵۱) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. ژاله صامتی در ۱۴ فروردین ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد.[1] وی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر بود و فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم دت به معنای دختر به کارگردانی ابوالفضل جلیلی و سپس در سال 1373 به عنوان بازیگر اصلی فیلم «دشت ارغوان» به کارگردانی نادر آغاز کرد. مقدس. انتخاب شد.

او با بازی در فیلم های «سایه به سایه»، «خفاش»، «آخرین نبرد»، «فرار مرگبار» و «مربای شیرین» به فعالیت خود ادامه داد. وی همچنین در چندین سریال تلویزیونی از جمله «یحیی و گلابتون»، «سرزمین فرشتگان»، «هتل»، «فکر شیطانی»، «مجتمع مسکونی فاروک و فرج»، «آژانس دوستی»، «این زمینی ها» و زیرزمینی”. . داشته است.
امین حیایی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران در خانواده ای ۵ نفره به دنیا آمد. پدرش شغل آزاد دارد و مادرش معلم است. امین حیایی یک برادر و خواهر به نام امید دارد. او در سن 21 سالگی تنها خواهر خود را بر اثر سرطان از دست داد.

امین حیایی دانشجوی بازنشسته رشته کامپیوتر و دارای مدرک ریاضی و فیزیک است.

کارن همجنفر یکی از پرافتخارترین آهنگسازان و نوازندگان کشورمان و داور فصل سوم دوره جدید، متولد 1347 در تهران است.
آموزش پزشکی در اروپا
کارن همجنفر عضو انجمن آهنگسازان فیلم ایران و فارغ التحصیل موسیقی از مدرسه انگلیسی بیلکنت و کنسرواتوار نوار حاجید ترکیه است. اطلاعات کمی در مورد زندگی خانوادگی او وجود دارد. برخلاف شایعات، این هنرمند جزو ارامنه کشورمان نیست و مسلمان و شیعه است.

بیشتر بخوانید  پیشگیری از ابتلا به کرونا با یک اسپری مخصوص بینی و گلو

مجید اسماعیلی متولد 10 تیر 1350، فارغ التحصیل رشته مهندسی برق در مقطع کارشناسی ارشد علوم سیاسی است و سال ها در زمینه های تولید، فیلمنامه نویسی، کارگردانی و انیمیشن فعالیت داشته است.

اگر از مخاطبان برنامه عصر جدید باشید مطمئنا شاهد تغییر در ترکیب داوران این برنامه استعدادیابی بوده اید.

در فصل سوم دوره جدید با بازی احسان علیخانی که از روز اول فروردین 1401 روی آنتن رفت، شاهد حضور سه داور جدید هستیم که جایگزین آری عظیمی نژاد، سید بشیر حسینی و روی نونهالی شدند. .
در این سری از برنامه های استعدادیابی، مجید اسماعیلی یکی از داوران جدیدی است که به همراه کارن همجنفر، امین حیایی و ژاله صامتی به شرکت کنندگان رای می دهد.
مجید اسماعیلی متولد 10 تیر 1350، فارغ التحصیل رشته مهندسی برق در مقطع کارشناسی ارشد علوم سیاسی است و سال ها در زمینه های تولید، فیلمنامه نویسی، کارگردانی و انیمیشن فعالیت داشته است.
وی در حال حاضر مدرس دانشگاه شهید بهشتی علامه طباطبایی و عضویت در انجمن علمی اسلام و توسعه، مدیرکل مؤسسه فرهنگی هنری شهید آوینی و مدیرکل مؤسسه رسانه ای آوین فیلم است.

مجید اسماعیلی را می توان بنیانگذار انیمیشن در ایران نامید چرا که او از اولین افرادی بود که در ایران انیمیشن ساخت. وی علاوه بر طراحی و تولید 14 سریال انیمیشن، 2 فیلم نیز در این زمینه کارگردانی کرد که می توان آنها را در زمره انیمیشن محبوب «حاکم آب» قرار داد.

امین حیایی، مجید اسماعیلی، کارن همایونفر و ژاله صامتی در عصر جدید

اولین تجربه حرفه ای مجید اسماعیلی در سینما، فیلمبرداری فیلم کوتاه «قرار» در سال 1383 بود و از آن زمان تاکنون در فیلم های زیادی به عنوان تهیه کننده حضور داشته است.

بیشتر بخوانید  تعداد بیماران دارای تاج و تلفات همچنان در کهگیلویه و بویراحمد افزایش می یابد - اخبار کهگیلویه و بویراحمد - اخبار استانهای تسنیم

داور فصل سوم دوره جدید فیلم هایی چون آفریقا ساخته هومانا سیدی، چراغ های ناتمام مصطفی سلطانی و ماهی سیاه کوچولو و در را در کارنامه هنری خود تولید کرده است.

«دل شکسته» به کارگردانی علی روین تن و تهیه کنندگی مجید اسماعیلی در سال ۱۳۸۷ ساخته شد که به عنوان یکی از پربیننده ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران شناخته می شود.

ازدواج مجید اسماعیلی
مجید اسماعیلی متاهل است اما در شبکه های اجتماعی اطلاعات زیادی از زندگی خانوادگی او در دست نیست.

آموزش داوران عصر جدید بیوگرافی کامل داوران عصر جدید 7

مجید اسماعیلی در دوره جدید
اسفندماه سال گذشته زمزمه هایی مبنی بر تغییر داوران برنامه عصر جدید به گوش می رسید و در نهایت در روزهای پایانی سال مجید اسماعیلی به عنوان جایگزین سید بشیر حسینی معرفی شد. مجید اسماعیلی که تجربه داوری در چندین جشنواره را دارد در جدیدترین تجربه کاری خود به ارزیابی شرکت کنندگان بزرگترین مسابقه استعدادیابی کشورمان می پردازد.

آموزش داوران عصر جدید بیوگرافی کامل داوران عصر جدید 8

آثار متحرک از مجید اسماعیلی
کارگردان و نویسنده انیمیشن «حاکم آب».
تهیه کننده و طراح انیمیشن «نسل خورشید»
تهیه کننده مجموعه انیمیشن «شاهنامه»
تهیه کننده مجید اسماعیلی
فیلم «جعبه قرمز» به کارگردانی پرویس شیخ طادی
فیلم سینمایی «دل شکسته» به کارگردانی علی روئین تن
فیلم سینمایی «آفریقا» به کارگردانی هومن سیدی
فیلم سینمایی «بیا نزدیک» به کارگردانی روح اله حجازی
فیلم «شاهزاده ایرانی».
فیلم: تله روباه »
“شعر من، کشور من”
فیلم لبخند نور
فیلم “دایناسور”.
فیلم «کمی جلوتر».
فیلم “چراغ های ناتمام”
فیلم کوتاه “آب و ماهی”
فیلم کوتاه “خواب”
فیلم “گوهر شکسته”
مستند کاک جلال
“خدا جیرجیرک را دوست دارد”
به کارگردانی مجید اسماعیلی
چهل سرباز
“خدا جیرجیرک را دوست دارد”
“رقص روی یخ”
قاضی مجید اسماعیلی
داور جشنواره فیلم حقیقت
داور جشنواره مقاومت
داور جشنواره نورهای فورتی
داور جشنواره شهید آوینی
داوری جشنواره سما

بیشتر بخوانید  کلمات سخت و آسان با حرف (ظ) برای کلاس اول دبستان

دیدگاهتان را بنویسید