عصبانیت پرستو گلستانی از شوخی منشوری با ابوالفضل پورعرب



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: پرستو گلستانی با انتشار پستی در اینستاگرامش از ابوالفضل پورعرب حمایت کرد و شب گذشته ابوالفضل پورعرب مهمان برنامه شب یلدا در کانال پنج بود. چند اتفاق در این برنامه افتاد که نشان داد پورعرب جایگاه خود را به عنوان یک هنرمند به خوبی می شناسد.

ابوالفضل عرب بیچاره

ابوالفضل پورعرب از ازدواج اول و دوم ناموفق خود صحبتی نکرده است اما از این ازدواج ها یک پسر به نام «پوریا» و یک دختر به نام «رویا» دارد.

پورعرب برای سومین بار در سال ۱۳۷۹ در سن ۳۹ سالگی با آنا نعمتی ۲۳ ساله ازدواج کرد و حاصل این زندگی دختری به نام رایکا بود.

بعد از ازدواج با بازیگری همسرش مخالف بود به همین دلیل خانم نعمتی در سال ۱۳۷۹ تنها در فیلم مسافر با او بازی کرد تا اینکه از هم جدا شدند.

از شاخص ترین آثار ابوالفضل پورعرب می توان به بازی او در سریال شهرزاد 1، سریال وضعیت سفید و سریال تنهاترین سردار اشاره کرد.

ابوالفضل پورعرب اولین بار در سینما ظاهر شد و در سال ۱۳۶۲ در سن ۲۲ سالگی در فیلم «مجروحان» به کارگردانی خسرو ملکان بازی کرد. اگرچه موفقیت این اثر بیشتر از آثار برجسته بعدی او مانند سریال شهرزاد 1 نبود، اما تجربه خوبی برای ابوالفضل پورعرب بود و او همکاری با هنرمندانی چون مهدی فخیم زاده، فخری خروش، رضا کرمرضایی و هوشنگ منصورخاکی را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید  آمار کرونا 19 مارس 2014; تاج 72 ایرانی دیگر را کشت / 1323 بیمار جدید شناسایی شد


دیدگاهتان را بنویسید