عصائب اهل الحق: هیچ پناهگاهی امن برای اشغالگران در عراق وجود ندارد


به گزارش گروه بین الملل فارس ، سعد السعدی ، عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق در عراق ، بر لزوم مبارزه با نیروهای تروریستی آمریکا در این کشور تأکید کرد.

شبکه خبر والدین آل سعدی گفت: “عملیات مقاومت عراق پیشرفت کرده است و” هیچ جای امنی برای نیروهای اشغالگر آمریکایی در عراق وجود ندارد. “

وی تأکید کرد که مشکلات امنیتی ، سیاسی و اقتصادی در عراق نیز توسط ایالات متحده ایجاد شده است.

وی گفت: “گروه های مقاومت قصد دارند مستقیماً با ارتش آمریكا درگیر شوند.”

السعدی همچنین گفت که نیروهای مقاومت هنوز در حال جنگ مستقیم با ایالات متحده هستند و مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق باید نسبت به حاکمیت کشور حساس باشد.

در همین راستا ، السعدی اخیراً تأکید کرد که حملات گروههای مقاومت علیه پایگاههای ایالات متحده به دلیل عهدی است که این گروهها پس از جنایات پی در پی آمریکا علیه نیروهای الحشد الشعبی و ترور ژنرال قاسم سلیمانی با آنها بستند. مهدی المهندس.

العساب گفت: گروه های مقاومت فرصت کافی برای دیپلماسی فراهم کرده اند ، اما دولت ایالات متحده از این فرصت برای به تعویق انداختن استفاده کرده است ، اما دولت عراق “باید نقش خود را در جامعه بین المللی ایفا کند و خواستار اخراج آمریکایی ها از عراق شود.”

وی همچنین گفت که گروه های مقاومت چاره ای جز مقابله نظامی با ایالات متحده ندارند و این گروه ها کاملا آماده پاسخگویی به هرگونه حمله آمریکا به نیروهای الحشد هستند.

در همین حال ، پارلمان عراق اخراج نیروهای آمریکایی از این کشور را در ژانویه 2017 تصویب کرد ، اما به دلیل فشارهای واشنگتن هنوز انجام نشده است.

بیشتر بخوانید  پت شاپ گوپی پت تهران

انتهای پیام / متر


دیدگاهتان را بنویسید