مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عشق دختر جوان به پسر همسایه غوغا کرد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:


دختر جوان به دلیل انجام عمل های زیبایی مکرر سوژه رسانه ها شد، او با چهره ای غیرعادی به دنیا آمد و چهره ای متفاوت داشت و از پیشنهاد ازدواج همسایه ای که دوست دوران کودکی اش بود شگفت زده شد. این دختر که خواستگاری پسر همسایه را با پاسخ منفی خود رد کرد; از کاری که کرده بود خیلی راضی نبود.

عشق او به پسر همسایه به حدی بود که نمی خواست با چهره غیرمعمول خود زندگی پسر را تباه کند، در نهایت تصمیم گرفت تا عمل های زیبایی سخت و دشوار را انجام دهد و به زیبایی دلخواه دست یابد.

کودی هیل، که از یک بیماری مادرزادی که پزشکان در شهر نورثهامشایر قادر به درمان آن نبودند، زخم‌ها و چهره‌ای درهم ریخته داشت. او از بازگشت به شرایط عادی ناامید شده بود، اما با اعلام آمادگی یک پزشک آمریکایی در نیویورک، امید کودی برای زندگی بهتر متولد شد.

درمان عیوب صورت کودی 14 سال به طول انجامید و پس از 18 عمل جراحی متوالی، کم کم چهره او به حالت عادی و عادی بازگشت و در نهایت به چهره ای بدون جای زخم و زیبا دست یافت.

کودی پس از 14 سال با صورتی زیبا و طبیعی به خانه آمد. خیلی چیزها تغییر کرده است، اما پیشنهاد ازدواج پسر همسایه همچنان پابرجا بود و این بار کودی به پیشنهاد معشوقه محبوبش پاسخ مثبت داد.

بیشتر بخوانید  سینماها تا 5 مهر تعطیل هستند!


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *