عشق باعث می شود که عقاید زوجین مشابه باشد


به گزارش سلام نو، برخی از محققان بر این باورند که زوج هایی که با یکدیگر روابط عاشقانه دارند، پتانسیل تغییر باورها و رفتارهای یکدیگر را دارند، اما آیا این توانایی را هم دارند که دیدگاه یکدیگر را نسبت به تغییرات آب و هوایی تغییر دهند؟ تا به حال، تحلیل کمی در مورد تأثیر تغییرات آب و هوایی بر روابط عاشقانه و اینکه چگونه باورهای یک شریک ممکن است بر دیگری تأثیر بگذارد، انجام شده است.

تیمی از محققان به رهبری برنامه تغییر اقلیم ییل در مدرسه محیط زیست ییل این مفهوم را بررسی کردند و دریافتند که همسران عاشق پتانسیل زیادی برای تأثیرگذاری بر یکدیگر از طریق گفتگو در مورد تغییرات آب و هوا دارند.

متیو گلدبرگ، دانشمند و نویسنده اصلی این مطالعه که در مجله روانشناسی محیطی منتشر شده است، گفت: “ما می خواستیم ببینیم که آیا حمایت زوج ها از سیاست ها و رفتارهای سازگار با آب و هوا می تواند از طریق گفتگوهای بیشتر در مورد تغییر افزایش یابد.” یا نه.” “”

محققان 758 زوج متاهل را مورد بررسی قرار دادند تا درک آنها از ایده های یکدیگر در مورد تغییرات آب و هوا و میزان همسویی همسران با باورها و رفتارهای مرتبط با تغییرات اقلیمی را تعیین کنند. این تیم از هر یک از شرکا سؤالاتی در مورد این موضوع پرسید، از جمله اینکه آیا آنها نگران تغییرات آب و هوا هستند یا اینکه آیا آنها به سازمان های آب و هوا کمک مالی کرده اند. همچنین از شرکت کنندگان خواسته شد تا پیش بینی کنند که شریک زندگی آنها چه می گوید.

بیشتر بخوانید  فاجعه انسانی در افغانستان / فروش دختران و پسران به خاطر فقر و بدبختی / هر دختر ۱۰ هزار افغانی! -

نتایج نشان داد که اگرچه بسیاری از شرکا در مورد تغییرات اقلیمی باورها و رفتارهای مشابهی از خود نشان دادند، اما تفاوت‌های زیادی نیز وجود داشت. تنها 38 درصد از باورهای اقلیمی بین همسران و تنها 31 درصد از رفتارهای اقلیمی سازگار بودند. این مطالعه همچنین نشان داد که همسرانی که در مورد تغییرات آب و هوایی صحبت می‌کنند، باورهای شریک زندگی خود را با دقت بیشتری درک می‌کنند.

این نتایج نشان می دهد که فرصتی برای همسران وجود دارد که از طریق گفتگوهای بیشتر در مورد تغییرات آب و هوا بر یکدیگر تأثیر بگذارند. محققان از چارچوب شش قاره قاره آمریکا برای دسته بندی دیدگاه های شرکت کنندگان استفاده کردند. چارچوب شش آمریکا مبتنی بر طیفی از شش دیدگاه در مورد تغییرات آب و هوایی است که از “هشدارگر” که در آن تغییرات آب و هوا به عنوان یک تهدید قریب الوقوع تلقی می شود تا “انکار” که در آن گرم شدن کره زمین به عنوان یک دروغ تلقی می شود، متغیر است. غیر واقعی – شیء موجود.، منبسط شده است

اگرچه موارد بسیار کمی از زوج‌ها وجود داشت که دیدگاه‌های مخالف داشتند، اما بیش از یک سوم زوج‌ها یکی از زوج‌ها را شامل می‌شد که اعتقاداتش به عنوان «نگران» طبقه‌بندی می‌شد، در حالی که دیگری تا حدودی کمتر درگیر یا نگران بود.

به گفته محققان، این نابرابری دقیقاً در جایی است که فرصتی برای تغییر باورها و رفتارهای آب و هوایی وجود دارد.

ارتباطات جمعی مهم است، اما ممکن است موثرترین راه برای تغییر حمایت عمومی از تغییرات آب و هوایی نباشد. همسران عاشق همدیگر را بی نهایت بهتر از یک رابطه ناشناخته می شناسند و می دانند چگونه از مشکلاتی که شریک زندگی شان نگران است سوء استفاده کنند. همسران باید این مسائل را در اقدامات علیه تغییرات آب و هوایی لحاظ کنند.

بیشتر بخوانید  حقایق جالب و خواندنی در مورد بیمه شخص ثالث که نمی دانستید!

آنتونی لیزوویتز، مدیر برنامه ییل در مورد تغییرات آب و هوایی و یکی از اعضای ارشد دانشکده محیط زیست ییل، می گوید صحبت در مورد تغییرات آب و هوایی جایگزین اقدام نیست، اما می تواند به افزایش آگاهی در مورد این موضوع کمک کند. گزارش.

این مطالعه نشان می‌دهد افرادی که بسیار نگران تغییرات آب و هوایی هستند، احتمالاً افراد مهمی در نزدیکی خود دارند که هنوز به طور کامل درگیر این موضوع نیستند. گفتگو در مورد حفاظت از آب و هوا می تواند در خانه با عزیزان شما شروع شود.

گلدبرگ می‌گوید یافته‌های آن‌ها می‌تواند برای همه انواع روابط غیر از روابط عاشقانه اعمال شود و نتایج طیف گسترده‌ای از راه‌های مشارکت افراد در تغییرات آب و هوایی را باز می‌کند.

بسیاری از مردم در مورد تغییرات آب و هوایی بسیار نگران هستند، اما در مورد آن صحبت نمی کنند. او می گوید که صحبت در مورد تغییرات آب و هوایی می تواند افراد بیشتری را گرد هم آورد و مشارکت را افزایش دهد.

<п>اعلامیه عشق باعث می شود زوج ها نظرات مشابهی داشته باشند اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید