مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عشق بازی شاهرخ استخری در خانه و خانواده / ای جان چه نازی هستند!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران (اما متولد ۲۸ شهریور ۱۳۶۰ در شناسنامه) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شاهرخ استخری دارای مدرک مهندسی صنایع است. او فرزند اول خانواده است و 2 خواهر کوچکتر از خود دارد. خواهرش که یک سال از او کوچکتر است، فوق لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته و خواهر کوچکترش نیز به هنر علاقه دارد. شاهرخ استخری تا سوم راهنمایی ساکن بلوار کشاورز بوده و از آن زمان در غرب ساکن بوده است. کلاس سوم ابتدایی را در مدرسه 15 خرداد و دبیرستان را در مدرسه آزادی و دبیرستان را در فجر دانش گذراند.

او از خدمت سربازی آزاد شد زیرا پدرش هشت سال در منطقه جنگی هارک کار می کرد. خانواده حوض از شهرستانی در استان فارس هستند که ریشه پدری آنها به آن منطقه می رسد. البته در حال حاضر دیگر شهر نیست و بیشتر زمین های کشاورزی آن منطقه را احاطه کرده است.

شاهرخ استخری در سال ۱۳۹۰ در سن ۳۱ سالگی با سپاده بزمی پور ازدواج کرد و حاصل این زندگی دو دختر به نام‌های پناه و نبات است که هر دو در بلژیک به دنیا آمده‌اند. شاهرخ استخری پس از پایان تحصیلات دانشگاهی در تئاتر اسب حضور یافت. وی به کارگردانی محمد رحمانیان از سال 1381 تا 1382 وارد عرصه هنر شد و پس از آن مدتی را زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دکردی و هدایت هاشمی گذراند. او با فیلم «تلخون» ساخته علیرضا امینی به صورت حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و قدم به قدم از «پریدخت» به «مثل هیچکس» و سپس «ماه عسل» و نقطه عطف تمام فعالیت هایش که سریال «قلب» است. “نوازندگان پس از آن” فاصله ها جای خود را در بین مخاطبان او پیدا کردند.

بیشتر بخوانید  معرفی زندگی شخصی علی رهبری و آرین بهاری اعضای پازل بند


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *