عسکری: حریف آرژانتینی هادی پور یک تکواندوکار قدرتمند است



فریبرز عسکری امروز (شنبه) پس از پیروزی آرمین هادی پور در اولین نبرد خود گفت: “اول از همه ، امیدوارم همه مردم ما نماز بخوانند.” نه تنها ما بلکه همه بچه های تیم ملی و کاروان برای رسیدن به نتایج خوب و خوشحالی مردم.

طبق گفته روزنو ، عسکری ادامه می دهد: هادی پور با یک CL خراب روبرو می شود. امروز وقتی وارد سالن شدیم ، بازرسان اینجا به زانوی او اعتراض کردند و آرمین کمی استرس داشت. سرانجام او با اطمینان از زانوی خود وارد مسابقه می شود. خدا را شکر وقتی مسابقه را پشت سر گذاشت ، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرد و توانست حریف خود را شکست دهد.

رئیس تکواندوی ایران در پایان گفت: حریف بعدی آرمین آرژانتین است. یک ورزشکار خوب که در اولین بازی موفق شد مرد ششم جهان را شکست دهد. مردم باید دعا کنند که اتفاقات خوبی برای ما بیفتد.

صبح امروز (شنبه) و پس از دومین روز از بازی های المپیک توکیو ، آرمین هادی پور در وزن 58 کیلوگرم تکواندوی مردان به شیاوپچان رفت.

تکواندوکار جوان که با وجود شکستگی رباط صلیبی در زانوی خود در این رویداد مهم شرکت کرد ، ابتدا به جفرسون اوچوا از کلمبیا برخورد کرد و در نهایت با نتیجه 22 بر 19 پیروز شد.

بیشتر بخوانید  فرشته حسینی با حاشیه جدید اومد

دیدگاهتان را بنویسید