عزیزی: احساس می کنم حسینکانی به مدال المپیک می رسد / این بار انگیزه دیگری وجود دارد – اخبار کشتی و وزنه برداری – اخبار ورزشی تسنیم


عبدالله عزیزی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی آژانس تسنیموی در مورد جایزه ای که هیئت تهرانی برای مدال مصطفی حسینکانی گرفت گفت: ما قبلاً لباس ملی خود را در اداره کل ورزش استان جشن گرفته ایم. همین حالا هم اگر مصطفی مدال طلای المپیک را کسب کند ، 50 میلیون تومان به او پاداش می دهیم. اگر او یک مدال نقره و یک برنز کسب کند ، همان مقدار جایزه را به او می دهیم.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار به کسب مدال در کلاه ملی کشتی فرنگی در پایتخت المپیک است ، تأکید کرد: خدای ناکرده او مدال می گیرد ، این آرزوی ماست. مبارزان سخت تلاش می کنند تا موفق شوند. احساس می کنم مصطفی در المپیک مدال خواهد گرفت. من برای این دلیل دارم. او به لهستان رفت و شجاعانه جنگید ، ظاهراً تحت هر شرایطی می خواست در المپیک باشد. او به اندازه تمام دوران حرفه ای خود انگیزه و شهامت کسب مدال را دارد.

عزیزی با اشاره به اینکه عملکرد حسینکانی در مسابقات اخیر نشان دهنده انگیزه بالای وی برای موفقیت در المپیک است ، گفت: ارزش و جایگاه این مسابقات برای او کاملاً متفاوت از مسابقات قبلی است که حسینکانی در آن شرکت می کند. تمریناتی که وی در این دوره پشت سر گذاشته و مجاهدی که در این مدت انجام داده نشان می دهد که او برای رسیدن به مدال به اعتماد به نفس رسیده است. او می خواهد تا حد امکان از این فرصت استفاده کند و روی صحنه بیاید.

بیشتر بخوانید  ساعت و زمان پخش سریال خانه به دوش

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید