عزاداری ماه محرم مطابق با پروتکل های بهداشتی در کرمان – خبرگزاری | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر، حجت الاسلام غلامرضا حقانی در مورد نحوه برگزاری مراسم قمری محرم ضمن تشکر از شورای مذهبی برای نگرانی در برگزاری مراسم محرم در حومه ، گفت: در سال گذشته با توجه به آمار از گیاه ویروس کرونا در کشور 80٪ مردم در عزاداری هستند محرم آنها از قوانین بهداشتی پیروی می کردند.

او مراسم را گفت محرم وی در فضای باز مشکلی ندارد ، گفت: هیئت های مذهبی از تجربه سال گذشته در برگزاری مراسم محرم تا مراسم امسال استفاده کنید محرم با شهرت و رعایت روشهای بهداشتی بهتر برگزار شود.

حجت الاسلام حقانی مقدسات منازل را از دیگر برنامه های تبلیغات در سال گذشته دانست و خاطرنشان کرد: امسال به دلیل بیماری ویروس کروناپناهگاه های خانگی باید با کیفیت بهتری در حومه شهر ساخته شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با استناد به این ویروس کرونا او به جریان های مذهبی خدمت کرد ، وی گفت: ویروس کرونا او به جنبش های مذهبی کمک می کرد و مانعی برای هیئت ها نبود زیرا آنها مراسم برگزار می کردند محرم با کیفیت بهتری ساخته شده است.

وی به بسته های معیشتی و توزیع ماسک و مواد آرایشی به عنوان سایر فرصت های عروق کرونر برای هیئت ها اشاره کرد: ویروس کرونا او هیئت های عزاداری را گرامی داشت و ما باید این افتخار را حفظ کنیم.

وی با اشاره به جمله “ما می توانیم” گفت: “هیئت ها سال گذشته ثابت کردند که ما می توانیم”. محرم مطابق با رویه های بهداشتی انجام شود.

بیشتر بخوانید  خبری جنجالی درباره ستاره جذاب پرسپولیس

دیدگاهتان را بنویسید