مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عزاداری ماه محرم به سبک حسن یزدانی

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: حسن یزدانی او یک کشتی گیر ایرانی است. حسن یزدانی کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم ایران با 6 بار شکست دیوید تیلور آمریکایی ضمن جبران شکست در دیدار پایانی بازی های المپیک توکیو به مقام قهرمانی جهان دست یافت. همسر حسن یزدانی او اهل استان کرمانشاه است و گفته می شود در یک شرکت هواپیمایی استخدام شده است.حسن یزدانی وی با انتشار عکسی به سوگوار حسینی تسلیت گفت.

دوران کودکی حسن یزدانی

حسن یزدانی از 11 سالگی کشتی را شروع کرد و اولین مربی حسن یزدانی حاج محمد اسماعیل پور بود اما بعد از حدود یک سال با جدیت زیر نظر همت مسلمی کشتی را ادامه داد و در حال حاضر با همت مسلمی (مربی او از کودکی) کارنامه دارد. از آموزش او

مدال های حسن یزدانی از کودکی تا نوجوانان:

مدال برنز قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2011 در دسته تا 50 کیلوگرم

مدال نقره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2011 در دسته تا 50 کیلوگرم

مدال طلای قهرمانی جوانان آسیا 2014 در دسته تا 66 کیلوگرم

مدال طلای قهرمانی جوانان جهان 2014 در دسته تا 66 کیلوگرم

حسن یزدانی

آغاز کار حرفه ای حسن یزدانی

حسن یزدانی کشتی را از 11 سالگی در سال 1385 آغاز کرد و در سال 1390 به عضویت تیم ملی نوجوانان ایران درآمد و در مرداد 1390 با شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2011 موفق به کسب مدال برنز شد. 50 کیلوگرم. یزدانی 19 روز پس از کسب مدال برنز آسیا در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان شرکت کرد و با کسب دومین عنوان خود به مدال نقره وزن 50 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان دست یافت.

بیشتر بخوانید  تکلیف دستور رئیس جمهور برای رسیدگی به کندی اینترنت چه شد؟

حسن یزدانی در خرداد ۱۳۹۳ به عنوان نماینده تیم ملی جوانان ایران در کشتی آزاد تا وزن ۶۶ کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد و به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافت. دو ماه بعد در وزن 66 کیلوگرم در مسابقات آزاد قهرمانی نوجوانان جهان در زاگرب کرواسی شرکت کرد و قهرمان جوانان جهان شد. یزدانی پس از این قهرمانی به رده سنی بزرگسالان صعود کرد و موفق شد ختاگ کابالوف قهرمان وزن 70 کیلوگرم جهان از روسیه را در لیگ برتر کشتی ایران شکست دهد.

حسن یزدانی

سالهای فعالیت حسن یزدانی

در سال 2015

یزدانی در 11 فوریه 2013 در اولین تجربه خود در رده بزرگسالان در مسابقات جایزه بزرگ پاریس شرکت کرد و قهرمان شد. وی سپس در مسابقات جهانی 2015 لس آنجلس که در فروردین 1393 برگزار شد شرکت کرد و به همراه سایر ملی پوشان ایرانی به مقام قهرمانی جهان دست یافت. یزدانی در اردیبهشت 1393 در مسابقات انتخابی تیم کشتی آزاد ایران شرکت کرد و در اولین فینال مقابل مهدی تقوی قهرمان سابق جهان با نتیجه 6 بر 4 پیروز شد. تقوی در فینال دوم مقابل یزدانی حاضر نشد و بدین ترتیب یزدانی به عضویت تیم ملی بزرگسالان ایران برای حضور در وزن 70 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2015 درآمد.

گل حسن یزدانی در کشتی

کشتی گیر حسن یزدانی: از همان ابتدا که کشتی را شروع کردم به صورت حرفه ای به کشتی پرداختم تا به بالاترین مقام در این رشته برسم.

تحصیلات حسن یزدانی

کشتی گیر حسن یزدانی دانشجوی دانشگاه آزاد سما است و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر در رشته مدیریت ادامه تحصیل می دهد.

بیشتر بخوانید  تعداد بیماران جدید مبتلا به بیماری کرونر قلب در سیستان و بلوچستان به 1134 نفر رسید

حسن یزدانی

حسن یزدانی در سال های اول کشتی

حسن یزدانی کشتی را از یازده سالگی در سال 1385 آغاز کرد. پس از چند سال در سال 1390 به عضویت تیم ملی نوجوانان ایران درآمد و در مرداد 1390 در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2011 شرکت کرد و در دسته تا 50 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. یزدانی 19 روز پس از کسب مدال برنز آسیا در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان شرکت کرد و با کسب عنوان دوم به مدال نقره وزن 50 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان دست یافت.

حسن یزدانی در خرداد ۱۳۹۳ به عنوان نماینده تیم ملی جوانان ایران در کشتی آزاد تا وزن ۶۶ کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد و با غلبه بر تمامی رقبا به مدال طلا دست یافت. دو ماه بعد در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان در زاگرب کرواسی با وزن 66 کیلوگرم شرکت کرد و قهرمان نوجوانان جهان شد. یزدانی پس از این قهرمانی وارد رده سنی بزرگسالان شد و در همان سال در لیگ برتر کشتی ایران موفق شد هاتگ کابلو قهرمان وزن 70 کیلوگرم جهان از روسیه را شکست دهد.


بیشتر بخوانید  ریشه های اقلیمی بحران آب در خوزستان
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *