مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عروس و داماد تازه از خانه دوستشان شکلات دزدیده اند!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از رکنا: ساعت 19:30 روز 13 فروردین ماه پس از اعلام مرکز اورژانس 110 تهران بزرگ مبنی بر سرقت منزلی به آدرس رینا، خیابان دیلمان اعزام شد.

وی با حضور عوامل شخصی به کلانتری فرامرز مراجعه و با خودنمایی به عنوان تماس گیرنده با پلیس 110 اظهار داشت: حوالی ظهر امروز فردی به نام «احسان» که دوست من و نامزدش است به عید نوروز عیادت کردند.

چند دقیقه بعد در حالی که شام ​​می خوردم یک شکلات با بسته بندی بسیار شیک به من تعارف کردند که بلافاصله از خوردن آن بیهوش شدم.

وقتی بیدار شدم متوجه شدم که موبایل و پول نقدم را دزدیده و فرار کرده اند.

پس از مفقود شدن اظهارات، ماموران با بررسی موضوع و اطمینان از صحت اظهارات دادستان، موضوع را به مراجع قضایی منتقل و دستور دستگیری متهمان را دریافت کردند.

ماموران کلانتری به همراه دادستان و با رهبری وی به منزل متهم اعزام و با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل متهم شدند و پس از دستگیری احسان و کشف اموال دادستان مقدار 47 گرم هروئین کشف کردند.

این خبر را سرهنگ علی اصغر صفی خانی رئیس کلانتری 131 ری به باشگاه خبرنگاران گفت: در این رابطه پرونده ای تشکیل و متهم در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. . برای تحقیقات بیشتر و دستگیری کاندیدای فراری اش.

بیشتر بخوانید  گیر افتادن خودروها در جاده تکاب به دلیل بارش شدید برف و کولاک / فیلم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *