عروس خیس در حال حاضر در تایلند !!!


عروس خیس در حال حاضر در تایلند !!!

با این حال هر از گاهی با اخبار و آداب و رسوم جالب ازدواج در نقاط مختلف کشور به خصوص کشورهای دیگر در خدمت شما هستیم و این بار نوبت به یکی دیگر از سنت های جالب در تایلند می رسد. پس با ما همراه باشید:

یکی از جالب ترین سنت های تایلندی ها این است که آب نماد پاکی و نور است و بدبختی و بدبختی را از زندگی دور می کند. بر همین اساس جشن های مختلفی بر روی آب در این کشور برگزار می شود و در آغاز سال جدید مردم این کشور یکدیگر را خیس می کنند تا یک سال برکت داشته باشند. یکی از جالب ترین اتفاقات این کشور که نشان از توجه تایلندی ها به آب دارد در مراسم عروسی مردم این کشور رخ می دهد. عروس های تایلندی در اوایل زندگی برای نشان دادن وفاداری خود به همسرشان وارد آب می شوند.

مردم این کشور معتقدند که این کار باعث شستشوی روح و جسم عروس می شود و این کار باید در رودخانه هایی با آب زلال انجام شود و استفاده از آب ایستاده یا حوض دست ساز اشکالی ندارد.

اگرچه این اتفاق جلوه لباس عروس تایلندی را از بین می برد، اما اهمیت این اتفاق و تاکید تایلندی ها بر اجرای این رسم، مشروط به پذیرش چنین اقدامی بیشتر خانواده ها و رفتن عروس با لباس خیس به خانه شد. در

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم


بیشتر بخوانید  فردا آخرین مهلت ثبت نام وام کمک معیشتی

دیدگاهتان را بنویسید