عراق در حال مذاکره با کیروش است


با این حال ، علی نوری ، میزبان ورزش عراقی ، ادامه گفتگو با کی روش را انکار کرد.

در همین رابطه نوری گفت: قرارداد رسمی برای کارلوس کی روش ارسال شده و او از هدایت تیم ملی در مقدماتی جام جهانی استقبال می کند. کی روچ به دلیل وضعیت سلامتی پدرش در حال حاضر در موزامبیک زادگاه خود است.

این روزنامه نگار و مجری ورزشی عراقی افزود: کی روش پیشنهاد عراق را به دستیاران خود ارائه داده و بسیار مشتاق است که آنها این وظیفه را به عهده بگیرند. کادر فنی چهار مربی انتخاب شده توسط وی خواهد داشت. هنوز هیچ مربی عراقی به کادر فنی معرفی نشده است.

نوری خاطرنشان کرد: قرارداد پیشنهادی یک ساله است و بند تمدید آن وجود دارد. مبلغ افشا شده 2.5 میلیون دلار است و مبلغ پیشنهادی کمتر از آن است. کمیته عادی سازی فدراسیون عراق تمام جزئیات توافق نامه را ارسال کرد و فقط تأیید روش استفاده شده برای اعلام رسمی توافق نامه را ترک کرد. در صورت توافق نهایی ، توافق نامه در بغداد امضا می شود.

این روزنامه نگار عراقی تأکید کرد: اطلاعات در مورد شرایط اقامت در امارات و انجام رزمایش های عراقی در این کشور اخبار بی اساس است.

وی با اشاره به اینکه کی روش نزدیکترین گزینه برای هدایت تیم ملی عراق است ، اظهار داشت: در صورت عدم توافق با کی روش ، یک مربی آلمانی و یک مربی کلمبیایی گزینه های دیگر عراق هستند.

بیشتر بخوانید  ورود سامانه جدید بارشی از پنجشنبه 1393/02/12

دیدگاهتان را بنویسید