عدم واکسیناسیون مسئولان راننده اتوبوس / مرگ 16 نفر از اعضای شرکت به دلیل تاج گذاری



مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام خبر کشته شدن 16 نفر در این شرکت به علت کرونا گفت: هنوز وعده های مسئولان در خصوص تزریق واکسن راننده محقق نشده است.

محمود طرفا در مصاحبه با ایسنا ، وی در مورد آخرین وضعیت واکسیناسیون رانندگان اتوبوس گفت: از ابتدای واکسیناسیون کرونا ، تقریباً هر هفته با مکاتبات دفتر مرکزی کرونا درخواست واکسن رانندگان اتوبوس را داده ایم ، اما متأسفانه رانندگان اولویت هیچ یک را دریافت نکرده اند راننده. اتوبوس از طریق شرکت اتوبوس واکسینه شده واکسینه نشده است. “دریافت نکنید مگر اینکه سن با افرادی که فراخوانده شده اند مطابقت داشته باشد.

وی با بیان اینکه تاکنون 83 نفر در شرکت اتوبوسرانی تهران به کرونا آلوده شده اند که از این تعداد 16 نفر در همه مشاغل از جمله راننده ، تعمیرکار و غیره به دلیل کرونا جان خود را از دست داده اند: ما تمام اقدامات را انجام داده ایم تا اطمینان حاصل شود که اتوبوس و رانندگان آن از بیماری کرونر قلب در امان هستند و تنها مشکل این است که مردم هنگام استفاده از ماسک مجبور به مشاهده مشکلات بهداشتی می شوند. همانطور که همیشه تأکید کرده ایم ، بهتر است افراد اسپری الکل به همراه داشته باشند. همانطور که درست است که ما در ابتدای خطوط و بعد از هر سرویس تمام قسمتهای اتوبوس را ضد عفونی می کنیم ، اما چون تعداد مسافران زیاد است ، این ضد عفونی کننده م workثر نیست و بهتر است مسافران محلول ضد عفونی کننده همراه داشته باشند .

بیشتر بخوانید  درگیری گسترده در دهدات منجر به قتل شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

وی گفت که دو هفته پیش با حضور رئیس جمهور مراسم تحلیف در معاون وزیر حمل و نقل برگزار شد که در آن رئیس جمهور قول داد رانندگان حمل و نقل عمومی نیز در اولویت دریافت واکسن قرار بگیرند. و اگرچه ما مکاتبات زیادی انجام داده ایم ، اما هیچ اتفاق مثبتی رخ نداده است و به نظر می رسد کمبود واکسن فعلی باعث شده است که متخصصان بهداشت سایر اولویت های واکسیناسیون را دنبال نکنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید