مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عدم تامین قطعات و روند ترخیص و پلاک‌گذاری عامل دپو خودرو در ایران خودروی تبریز

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش شمانیوز، عابدین خرم در بازدید از انبار و خط تولید ایران خودرو تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روند تولید در این واحد صنعتی رو به بهبود است و روزانه 350 خودرو با ظرفیت افزایش به 450 دستگاه در حال تولید است.

وی افزود: در زمینه تهیه قطعات و روند ترخیص و علامت گذاری این محصولات از گمرک موانعی وجود داشت که متعاقبا رفع خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر تعداد خودروهای تولیدی و ترخیص از گمرک برابر است و باید نرخ ترخیص کالا از گمرک افزایش یابد تا ترافیکی به وجود نیاید و در تنظیم قیمت بازار مشکلی ایجاد نشود.

استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید در گفت و گوی تلفنی با جانشین فرمانده نیروی انتظامی خواستار تسریع در ثبت نام خودرو در ایران خودرو تبریز به منظور ایجاد تعادل در تولید و ترخیص سریع گمرک به منظور تنظیم قیمت خودرو شد. در فروشگاه.

وی همچنین در تماس تلفنی جداگانه با معاون وزیر صمت و مدیرعامل خودرو ایران خواستار تامین به موقع قطعات نظافت خودروهای معیوب شد.

وی در این گفتگوهای تلفنی با اشاره به مکاتبات قبلی و قراردادهای تامین قطعات خودرو با قطعه سازان استانی، از اعزام تیم تخصصی که توانایی قطعه سازان استانی را در تامین نیازهای قطعه سازان کشور و انعقاد قراردادهای همکاری ارزیابی می کند، استقبال کرد.

ایران خودرو تبریز در سال 1385 تاسیس شد و تاکنون بیش از یک میلیون دستگاه خودرو سواری و وانت را به بازار هدف خود تولید و تحویل داده است.

بیشتر بخوانید  ایا فردا شنبه مدارس اصفهان تعطیل است ۱۸ آذر ۱۴۰۲

اخبار مسخره

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *