عدم برنامه ریزی هنگام گزارش وقفه قابل قبول نیست – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهرح حسن كانجانی شایسته با بیان این ساکنان مرکز وی گفت ، ادعا می شود که به دلیل شرایط خاص فعلی ، برق کافی برای توزیع بین مشترکان تولید نمی شود ، قطع وقفه اجتناب ناپذیر است. “اما این مسئله نباید با عدم برنامه ریزی در اطلاع رسانی در مورد ساعات قطعی برق همراه باشد ، بنابراین در این بار ما به هیچ شخص یا سازمانی علاقه نداریم و کمبودها و ضعف های برنامه ریزی نشده را نمی پذیریم.

وی ادامه داد: مردم ما را معتمد خود و پیام های زیادی از طریق شبکه های اجتماعی یا شکایت تلفنی می دانند. مندی آنها از قطعی برق در مناطق مختلف استان مطلع خواهند شد.

دادستان همدان گفت: پیام ها یک یا دو یا حتی 10 یا 100 نیست ، بلکه از دانش آموزان و معلمان گرفته تا کشاورزان ، نانوایی ها و بطور کلی اقشار مختلف مردم ، همه از عدم برنامه ریزی در صورت قطع برق شکایت دارند.

وی با بیان اینکه مردم از وقفه ها ناراحت هستند ، افزود: این موارد با مسئولان برق استان مطرح شده است و آنها گفته اند که برق مورد نیاز برای دسترسی به مشتریان نه تنها در همدان بلکه در کل کشور با مشکل روبرو شده است. “

خانگانی شایسته وی افزود: در حال حاضر مشكل ایجاد شده و كاهش ها توسط استان انجام نمی شود تا از این امر جلوگیری شود ، اما كاهش ها مستقیماً توسط مركز انجام می شود ، اما دادستانی همچنان پیگرد قانونی در مورد حقوق افراد از استان ندارد . “

بیشتر بخوانید  چرا اروپا مواضع رژیم صهیونیستی را در مذاکرات دنبال می کند؟

وی با اشاره به اینکه یکی از خواسته های حق مردم قطع برق است ، بر خلاف ساعت مشخص شده در جدول اعلام ماه گرفتگی ، توضیح داد: بر اساس اعلامیه های عمومی و اسناد موجود ، برق در تعداد قابل توجهی از مناطق مختلف استان قطع شود ، اما در بعضی از مناطق حتی شب گذشته در ساعت 11:30 بریده شد که در جدول اعلامیه اصلاً ذکر نشده است.

خانگانی شایسته وی تأکید کرد: انتظارات مردم درست است و آنها می خواهند حداقل برنامه دقیق خسوف اعلام شود تا بتوانند برنامه ریزی کنند. طراحی شده سلام پرونده های آنها را طبق برنامه سازماندهی کنید ، بنابراین ما در تلاشیم تا علت این برنامه ریزی نشده و نادرست اعلان ها را مشخص کنیم.

دادستان همدان گفت که در این مربوط به ما هیچ شخص یا سازمانی را در نظر نمی گیریم و کمبودها و ضعف ها را در این برنامه های برنامه ریزی نشده قبول نمی کنیم ، وی ادامه داد: ما همچنین از مردم می خواهیم به بالا توجه کنند جیری گرما و افزایش مصرف برق نیز باید اقدامات احتیاطی لازم را انجام داده و از اتلاف برق جلوگیری کند.

دیدگاهتان را بنویسید