عدم اطمینان در هنگام گشودن پل ماجراجویی / میراث سیل 98 به ژوئن 1400 نرسید – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



خبرگزاری مهر – گروه استان: در طی سیل سال 1998 در لرستان ، بسیاری از زیرساختهای استان تخریب شد و خسارات زیادی به مناطق مختلف لرستان وارد شد.

“یکی از زیرساخت های استانی که در جریان سیل 4 آوریل 1998 تخریب شد ، پل تازه احداث شده است.”کاکارضاپل در جاده بود الشتر در خرم آباد واقع شده بود.

وعده ژوئن 1400 محقق نشد

پس از دو سال بهره برداری ، پل در جریان سیل تخریب شد و منجر به دخالت دستگاه قضایی در این ماجرا و دستگیری تعدادی از سازندگان شد.

تخریب پل واکنش های زیادی را در بین مردم به دنبال داشت و مردم در آن زمان خواستار ساخت و بازسازی پل در اسرع وقت توسط مقامات شدند.

آخرین اظهار نظر در مورد وضعیت این پروژه مربوط به مهدی پازوکی ، مدیرعامل مدیریت بحران لرستان در فوریه سال گذشته است که قول داد این پروژه را تا پایان ژوئن 1400 افتتاح کند.

وی با تأکید بر اینکه اجازه اجرای موقت هیچ پروژه ساخت پل در استان را نداریم مگر اینکه به طور کامل عملیاتی شود ، اظهار داشت: پل کاکا رضا اکنون و تقریباً پس از اعلام وام جدید آماده است. ما این درخواست را کردیم و رئیس جمهور موافقت کرده است که مبلغی به استان برای تکمیل محصولات نیمه تمام در استان بدهد که تا ژوئن سال آینده عملیاتی خواهد شد.

عدم اطمینان از دهانه پل ماجراجویی

اکنون وحید کرم الهی ، مدیر کل راه و شهرسازی لرستان ، در اظهار نظری جدید ، بدون ذکر زمان افتتاح این پروژه ، اعلام کرد که پل “کاکارضابه زودی کار خواهد کرد

بیشتر بخوانید  مراسم اهدای جوایز پنجمین دوره عکس سال مطبوعات ایران

ابهام در هنگام افتتاح این پروژه ، حدود سه سال پس از تخریب ، س questionsالات زیادی را در افکار عمومی ایجاد کرده است که مسئولان را ملزم می کند پاسخ روشنی به مردم و خواسته های آنها در این زمینه بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید