عجیب ترین مراسم اختتامیه جشنواره فیلم آتش



اختتامیه جشنواره فیلم فجر 97


اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر دوشنبه شب 22 بهمن ماه با حضور وزیر ارشاد، سینماگر بزرگ ایران از جمله جمشید مشایی در برج میلاد برگزار شد. جشنواره فیلم آتش امسال با همه هیجان و حواشی که داشت سرانجام با شناخت هنرمندان برگزیده به پایان رسید.

اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با صحنه های جالب و جنجالی، اتفاقات عجیب و شوک به پایان رسید. یکی از شوک های بزرگ این تعطیلی، نپذیرفتن سیمرغ بلورین توسط هماجون گانی زاده بود. همجون گانی زاده برنده سیمرغ بلورین بخش نگاه نو در جشنواره سی و هفتم از پذیرش سیمرگ بلورین خودداری کرد.

هماجون گانی زاد سیمرغ را قبول نکرد

هماجون گانی زاد در مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر او در هنگام نام فیلم شرکت نکرد “خنده دار” به عنوان برنده بخش New Look اعلام شد که وی در سالن حضور ندارد تا روی صحنه برود. او یک پناهجوی افغان را به صحنه فرستاد تا از فرصت استفاده کند و در مورد مسائل پناهجویان صحبت کند.

البته این پایان ماجرا نبود چرا که نماینده گانی زاده پیام دیگری داد. غنی زاده بیان کرد که سیمرگ بلورین این بخش را نمی پذیرد. پیام او این بود: «کارگردان منتخب حتماً توانسته ظاهر جدیدی را به جشنواره بیاورد. اکنون آنچه می بینیم نشان از ناکامی من به عنوان کارگردان «خندوانه» در تزریق نگاهی جدید به جشنواره است.

لذا با ابراز خرسندی از فرصت حضور در جشنواره امسال، اینجانب هماجون گانی زاده بابت دریافت این جایزه پوزش می طلبم. امیدواریم در دوره های دیگر کارگردان قابل قبول تری جشنواره باشیم.»

بیشتر بخوانید  ستار همدانی سرپرست تیم فوتبال استقلال شد


برای تماشای کامل فیلم پایانی جشنواره فیلم فجر 97 با ما همراه باشید.

اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر 97


بیشتر بخوانید:

نقد فراستی از تختی در جشنواره فیلم فجر

هفتمین ویژه برنامه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر – شب دهم

نقد جنجالی مسعود فراستی: شبی که ماه کامل شد

«فراست» وارونه است!


دیدگاهتان را بنویسید