عجیب ترین عکس های گرفته شده در تاریخ!


به گزارش سلام نو، پس از اختراع دوربین و گرفتن عکس های زیبا از رویدادهای مختلف، عکاسی به عنوان یکی از فعالیت های مورد علاقه انسان ها شناخته شد. بنابراین اکنون شاهد عکس های زیبایی هستیم که هر روز در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود. در این مطلب شما را با چند عکس عجیب که قبل از ظهور عکاسی مدرن گرفته شده اند آشنا می کنیم. با ما بمان.

این عکس عجیبی بود که یکی از والدین در سال 1964 از دخترانشان گرفته بود. به گفته آنها، در طول فیلمبرداری، او در آسمان ظاهر می شود که مانند رعد و برق بود. جالب است که در آن لحظه پدر و مادر دختر توجهی به نور نداشتند و پس از گذشت چند روز از نمایش عکس متوجه سایه عجیبی بالای آسمان و داخل عکس شدند. این عکس مربوط به زمانی است که فتوشاپ وجود نداشت و در آن زمان محققان نتوانستند پاسخی برای آن پیدا کنند. برخی از نظریه پردازان در آن زمان تصویر را به گونه ای توصیف کردند که گویی ممکن است فردی در حال انجام آزمایشات در پورتال باشد. پورتال به این معنی است که سوراخ شما را در چند ثانیه از زمانی به زمان دیگر منتقل می کند. نظریه پردازان دیگر این را به فضاهایی نسبت می دهند که در یک لحظه ظاهر شدند. البته کل داستان فقط یک نظریه است.

عجیب ترین عکس های گرفته شده در تاریخ!

عکسی عجیب و غیرقابل وصف تکراری، عکسی است که توسط گروهی از سربازان در طول جنگ جهانی اول گرفته شده است، اما نکته عجیب در این عکس این است که پشت یکی از سربازان فردی به نام فردی جکسون ایستاده است. نام خود را گرفت. جالب اینجاست که این فرد دو روز قبل از گرفتن این عکس کشته شده و این عکس توسط سربازان پس از تشییع جنازه او گرفته شده است. عکس جکسون در این عکس به قدری واضح است که همه کسانی که او را می شناختند تایید کردند که او واقعا جکسون است و هیچ توضیح دیگری جز اینکه روح جکسون در این عکس بوده وجود ندارد. این یکی از ده ها عکسی است که وجود روح را تایید می کند. روح جکسون حضور داشت و می خواست در عکس دسته جمعی حضور داشته باشد. این عکس مربوط به زمانی است که پدیده فتوشاپ وجود نداشت.

بیشتر بخوانید  اعلام کمبود برق در تابستان 1401 / قطعی برق

عجیب ترین عکس های گرفته شده در تاریخ!

آخرین باری که ناسا او را برای عکاسی از یک سفینه فضایی فرستاد در سال 1992 بود. عکس هایی که در آن زمان گرفته شد بسیار جالب بود زیرا در یکی از عکس ها اهرام بسیار شبیه به اهرام مصر وجود داشت. جالبتر اینکه آخرین تحقیقات روی مریخ نشان داده است که اهرام نیز در مریخ وجود دارند. اکنون سوال اساسی این است که چرا و با چه علم و فناوری این نوع اهرم هایی که در مریخ، ماه و زمین وجود دارند ایجاد شده اند؟ اینها همه سال هایی است که ذهن انسان را کنجکاو می کند.

عجیب ترین عکس های گرفته شده در تاریخ!

دیدگاهتان را بنویسید