عجیب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس + عکس


رکوردهای گینس

تمام رکوردهای عجیب و حیرت انگیز ثبت شده در کتاب گینس

با دلگرم همراه باشید.

 رکوردهای گینس

ثبت رکورد در کتاب رکوردهای گینس، مسئله ایست که بسیاری از افراد آرزوی آن را دارند. به همین دلیل، عده زیادی در دنیا، دست به انجام کارهای عجیب و غریب می زنند تا بتوانند نام خود را در تاریخ ثبت نمایند. کوچکترین انسان دنیا (۵۴٫۶ سانتیمتر) و مسن ترین خواهران دوقلوی دنیا (۱۰۳ سال)، موارد جالبی هستند که در این کتاب به ثبت رسیده اند.

مواردی که به آن اشاره نمودیم، رکوردهایی هستند که وجودشان دور از ذهن نیست. اما چیزهایی وجود دارند که ما هرگز فکرش را هم نکرده ایم. ما در این بخش از دلگرم به همین کارها پرداخته ایم و قصد داریم شما را با آن ها آشنا سازیم. پیشنهاد می دهیم نگاهی به تصاویر زیر بیاندازید؛ شاید شما هم بتوانید نام خود را در این کتاب ارزشمند و جنجالی به ثبت برسانید.

 رکوردهای گینس

بزرگترین بستنی

 رکوردهای گینس

کریس والتون رکورد بلندترین ناخن های دست را در اختیار درد. تصویری که مشاهده می کنید، مربوط به سال ۲۰۱۱ است. وی ۱۸ سال ناخن هایش را رشد داده و آن ها را در دست چپ به ۳ متر و ۵ سانتیمتر، و در دست راست به ۲٫۹۲ متر رسانده است.

 رکوردهای گینس

بزرگترین هت داگ

 رکوردهای گینس

پهن ترین زبانها

 رکوردهای گینس

ثبت رکورد گشادترین دهان

 رکوردهای گینس
 رکوردهای گینس

ثبت رکورد قد بلندترین و قد کوتاه ترین مرد

 رکوردهای گینس

رکورد بیشترین قاشق بر روی بدن، به اتیبار الشیف تعلق دارد. تصویر او را در دسامبر سال ۲۰۱۱ مشاهده می کنید. وی توانست ۵۰ قاشق آهنی را بر روی بدنش نگه دارد

بیشتر بخوانید  بهنام بانی در کنار خواهر و شوهر خواهرش

 رکوردهای گینس
 رکوردهای گینس

جالبترین ریش

 رکوردهای گینس

بزرگترین گربه جهان

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی


دیدگاهتان را بنویسید