عجیب ترین در جهان


نقاشییک مرد 64 ساله تایوانی که بیش از 30 سال نخوابیده بود پس از تب سال 1973 نتوانست بخوابد. ظاهرا این بی خوابی طولانی مدت تاثیری روی سلامتی او هم نداشته است. او در مزارع زندگی می کند و از خوک و مرغ نگهداری می کند که تمام وقت او را می گیرد.


▪ یک سرباز ژاپنی پس از پایان جنگ جهانی دوم از ترس آمریکایی ها ۲۸ سال در دامان او زندگی کرد. از سال 1944 تا 1972، حتی پس از دیدن پایان جنگ، در غار جنگلی زیرزمینی با دو نفر ساکن زندگی کرد.


دیوید آیک، فوتبالیست حرفه ای سابق بریتانیا، معتقد است که جهان توسط افرادی اداره می شود که از نوادگان خزندگان هستند. به نظر او این افراد دارای کودک آزاری و تمایلات شیطانی هستند. او الیزابت دوم و جرج دبلیو بوش را از فرزندان خزندگان باستانی می داند و در کتاب های خود (15 کتاب) سعی در ملاقات با این افراد و نجات دنیا از دست آنها دارد. او در سال 1999 پس از یک سخنرانی پنج ساعته برای دانشجویان مورد ستایش دانشگاه تورنتو قرار گرفت.


ناکاماکو یک مخترع ژاپنی است که بیش از 3000 اختراع (از جمله فلاپی دیسک) دارد و رکورد جهانی تعداد اختراعات را در اختیار دارد. او در 34 سال گذشته از تمام غذاهایی که خورده است عکس گرفته و آنالیز کرده است و هدفش این است که 140 سال عمر کند.


▪ میشل لوتیتو فرانسوی همه چیز از تلویزیون گرفته تا دوچرخه، از آهن گرفته تا شیشه و پلاستیک و … را می خورد. البته اگر اجناس کمی بزرگ باشد کمی زمان می برد تا غذا بخورد. مثلاً از سال 1978 تا 1980 دو سال طول کشید تا یک هواپیما بخورد. مشخصاً معده و روده او دو برابر ضخامت مورد انتظار است و اسید گوارشی او قدرت غیرعادی دارد که به او اجازه می دهد فلزات را بخورد.

بیشتر بخوانید  دندان های سگ بنفش


دیدگاهتان را بنویسید