عجیب ترین اعتیاد انسان


خاطره نویسی یکی از سرگرمی های دلپذیری است که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند و سعی می کنند تمام خاطرات زندگی خود را در دفترهای مختلف وارد کنند. این سرگرمی باعث می شود خیلی از خاطرات را خیلی راحت به یاد بیاورید.

عجیب ترین اعتیاد انسان

نوشتن خاطرات روزانه در شب یکی از چالش هایی است که افراد مختلف با آن روبرو هستند، زیرا هیچ کس دوست ندارد دفتر خاطراتش پیدا شود و خاطرات شخصی او به دست دیگران بیفتد، زیرا اطلاعات زیادی در دفترچه خاطرات گنجانده شده است که هیچ کس از آنها اطلاعی ندارد. . .

جان گدس یک کارگر بازنشسته کارخانه مواد غذایی است که نزدیک به 66 سال از زندگی خود را در یک دفتر خاطرات ثبت کرده است. این مرد با سالها تجربه خاطره نویسی به عنوان خاطره نویس شناخته می شود.

عجیب ترین اعتیاد انسان

«جان» در این سال ها موفق به نوشتن 4 میلیون کلمه خاطره شد که همگی در 151 جلد با 21 هزار صفحه گردآوری شده است.

همه این خاطرات یکی از رکوردهای دست نیافتنی دنیا محسوب می شوند.

این پیرمرد 83 ساله در این مدت موفق به جمع آوری 33000 عکس یادگاری و روزنامه های مختلف شد که برخی از آنها به عنوان آثار باستانی شناخته می شوند. جالب است که از تمام این گنجینه با حساسیت خاصی مراقبت می شود.

آقای «گادس» خاطرات خود را از سال 1947 آغاز کرد و از آن روز تاکنون تنها 20 دقیقه از وقت خود را به نوشتن خاطرات مختلف اختصاص داده است. می گوید هر اتفاقی که در اطرافم می افتد را در دفترم یادداشت می کنم.

بیشتر بخوانید  زمان دقیق واکسیناسیون معلمان، دانش آموزان و دانشجویان اعلام شد


دیدگاهتان را بنویسید