عجیب اما واقعی | این زن از سیبیلو بودن لذت می‌برد!



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: زن هندی با سبیل در اینترنت هم با تحسین و هم محکوم شد. او می گوید که واکنش دیگران به موهای صورتش اهمیتی ندارد.

به گزارش بی بی سی، شیعه زن 35 ساله هندی زیر تصویری از خود با سبیل در واتس اپ نوشت: من عاشق سبیلم هستم. اکثر افرادی که او را ملاقات می کنند یا عکس او را در فیس بوک می بینند از او می پرسند که چرا سبیل دارد. او پاسخ داد: «فقط می توانم بگویم من سبیل هایم را خیلی دوست دارم.

شیعه که به نام خود شناخته می شود، در منطقه کنور در جنوب ایالت کرالا، هند زندگی می کند. او مانند بسیاری از زنان، سال ها موهای نازکی پشت لب داشت.

آغاز سیبیل!

اگرچه او مرتباً ابروهایش را می‌کند، اما هرگز نیازی به کندن موهای پشت لب‌هایش احساس نمی‌کند. حدود پنج سال پیش این موهای نازک ضخیم تر شدند و تبدیل به سبیل شدند و شیعه تصمیم گرفت آنها را حفظ کند.

او می‌گوید: «حالا حتی نمی‌توانم تصور کنم که سبیل نداشته باشم. وقتی همه‌گیری کرونا شروع شد، نمی‌خواستم ماسک بزنم زیرا سبیل‌هایم را می‌پوشاند.»

بسیاری از کسانی که او را می بینند به او توصیه می کنند که سبیل خود را بلند کند، اما شیعه تمایلی به این کار ندارد. من هرگز به خاطر موهای پشت لبم احساس نمی کردم که زیبا نیستم و هرگز فکر نمی کردم که غیرضروری است و نباید آن را داشته باشم.

بیشتر بخوانید  زمینه ای برای افزایش تعداد گردشگران در كوم فراهم شده است

صنعت رفع موهای زائد

اکثر خانم ها موهای صورت را غیرضروری و نامطلوب می دانند و برای از بین بردن آنها باید مرتب به آرایشگاه مراجعه کنند.

صنعت رفع موهای زائد در دنیا با انواع کرم ها، نوارهای مومی، تیغ و اپیلاتور گردش مالی چند میلیاردی دارد که زنان در سراسر دنیا برای این منظور هزینه می کنند.

سبیل برای شیعه نشانه مخالفت و مبارزه نیست، جزئی از وجود اوست که هست. او می گوید: «من فقط کاری را که دوست دارم انجام می دهم. یک مرد اگر به حرف دیگران اهمیت دهد و مطابق میل آنها زندگی کند، دو بار زندگی نمی کند.

بخشی از نگرش او نتیجه مبارزه طولانی مدت با بیماری های مختلف است. شیعه در ده سال گذشته شش عمل جراحی داشته است.

یکی از این عمل ها برداشتن غده از سینه و دیگری عمل کیست تخمدان بود. آخرین عمل او 5 سال پیش هیسترکتومی بود.

عمل های جراحی

او توضیح می‌دهد: «هر بار که یک عمل خوب پیش می‌رود، آرزو می‌کنم که ای کاش هرگز مجبور به عمل دیگری نمی‌شدم.

غلبه بر بیماری های مختلف، این باور را در شیعه تقویت کرد که باید برای دل خود زندگی کند تا شاد و شاد باشد. شیعه می گوید در کودکی دختری خجالتی بوده است. در روستای آنها کمتر زنی را بیرون از خانه بعد از ساعت 6 عصر می دیدند.

اگرچه کرالا یکی از ایالت های پیشرفته هند است و از شاخص های توسعه بالایی برخوردار است، اما رفتار مردسالارانه همچنان در بیشتر مناطق رواج دارد و زنان از سفر به تنهایی و زندگی مستقل منع می شوند.

بیشتر بخوانید  ائتلاف آمریکا حملاتی را در سوریه انجام داد

یک ازدواج خوب

شیجا می گوید که وقتی ازدواج کرد و به ایالت تامیل نادو نقل مکان کرد، از فضای باز لذت برد.

می گوید: همسرم سرکار می رفت و دیر برمی گشت. عصر جلوی در خانه می نشستم و گاهی شب ها تنها به خرید می رفتم. هیچ کس به من اهمیت نمی داد. هر چه بیشتر کارم را انجام دادم، اعتماد به نفسم بیشتر شد.”

این اعتماد به نفس و نگرش او سعی می کند به دختر نوجوانش منتقل کند.

خانواده و دوستان شیعه سبیل او را تایید می‌کنند و دخترش می‌گوید این سبیل به او خیلی می‌آید. اما شیعه می گوید که نظرات متفاوتی را از مردم کوچه و بازار می شنود.

می گوید: مردم مرا مسخره می کنند و می گویند سبیل مال مرد است، آیا زن می تواند سبیل داشته باشد؟ چندین گزارش محلی در مورد او در طول سال ها ارائه شده است.


دیدگاهتان را بنویسید