عبدی: تمرکز سرخپوشان باید کسب پنجمین قهرمانی باشد


به گزارش ایرنا ، تیم فوتبال پرسپولیس امروز (سه شنبه) در هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت 21:10 در اهواز به مصاف فولاد خوزستان می رود.

در آستانه این مسابقه اما باشگاه پرسپولیس از نظر مالی وضعیت خوبی ندارد و حتی در پیام های مشترک در فضای مجازی اعضای تیم اعتراض خود را به این باشگاه اعلام کردند.

حسین عبدی پیشکسوت سرخپوشان در مصاحبه با ایرنا در مورد راه قهرمانی سرخپوشان برای پنجمین قهرمانی متوالی ، شرایط مالی این باشگاه ، حریفان پرسپولیس ، پایان لیگ و … صحبت می کند که می توانید بخوانید در زیر:

عملکرد پرسپولیس در دیدارهای گذشته چگونه بود؟

تاکنون تیم موفق شده است هم از نظر عملکرد و هم از نظر نتیجه گیری به اهداف خوبی دست یابد.

دیدار با فولاد نیز به نظر می رسد یکی از گوشه های دشوار پرسپولیس در راه قهرمانی باشد.

درست است اما پرسپولیس نشان داده است که برای رسیدن به هدفش برای هر بازی استراتژی خاص خود را دارد. فولاد تاکنون قدرت خود را نشان داده و یکی از تیم های خوب لیگ است اما فکر نمی کنم این تیم بتواند برای پرسپولیس مشکلی ایجاد کند.

عبدی: تمرکز سرخپوشان باید کسب پنجمین قهرمانی باشد

در آستانه این نشست حساس ، به نظر می رسید مشکلات مالی آشکارتر می شود و این مشکل اعضای تیم را بر آن داشت تا بیانیه مشترکی را در فضای مجازی منتشر کنند. آیا این مشکلات نمی تواند برای پرسپولیس دردسر ساز شود؟

درست است حالا پرسپولیس در شرایط بحرانی قرار دارد و تیم باید آرام باشد. بهتر است طرفین با درک متقابل کار کنند ، زیرا در این شرایط بحرانی تیم باید فقط روی مسائل فنی تمرکز کند.

بیشتر بخوانید  سپرده‌های ایران نزد بانک‌های خارجی از ۱۸.۵ میلیارد دلار گذشت

فولاد ، آلومینیوم اراک ، مهندسی مکانیک ، تراکتور و پیکان از حریفان پرسپولیس در راه رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی هستند. کدام یک از این تیم ها می تواند برای پرسپولیس خطرناک باشد؟

نه تنها در این بازی ها ، بلکه در کل لیگ ، بازی های راحتی نداریم. همانطور که گفتم ما باید با تمام توان خود را برای این مسابقات آماده کنیم و حریفان را شکست دهیم.

در حال حاضر پرسپولیس 2 امتیاز بالاتر از رقیب اصلی خود برای قهرمانی است و به نظر می رسد پرسپولیس قهرمان است.

درست است ، با این حال ، به نظر من ، ما نباید در مسابقات آینده به چیزی جز برتری فکر کنیم.

عبدی: تمرکز سرخپوشان باید کسب پنجمین قهرمانی باشد

دیدگاهتان را بنویسید