عبدالله دوم: در جنگ غزه و ارتش صهیونیستی ، هیچ یک از دو طرف پیروز نشدند! خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش المیادین ، ​​هاشمی پادشاه اردن در مصاحبه با شبکه خبری C که که آمریکا ادعای جنگ می کند در این اواخر بین نوار غزه و ارتش ، تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی ، هیچ یک از دو طرف پیروز نبودند.

پادشاه اردن عبدالله افزود: “هر جنگ احتمالی بین نوار و تپه خوب این یکی را بارگیری کنید این صدمه بزرگی به بار خواهد آورد. برای این منظور ، ما باید مذاکرات فلسطین و اسرائیل را احیا کنیم و به موفقیت برسیم پاسخ “دو دولت ، که تنها راه حل است ، تلاش کرده اند.”

عبدالله دوم همچنین به آخرین مکالمات خود با “جو بایدنرئیس جمهور ایالات متحده اشاره کرد و ادامه داد: “با جو صحبت کنید بایدن “من در مورد اوضاع منطقه ، از جمله خطر قحطی و قحطی در لبنان ، کاری انجام داده ام.”

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اوضاع داخلی اردن اشاره کرد و گفت: “برخی از جمله امیر حمزه در گذشته سعی داشتند توطئه های وحشیانه ای را علیه مردم اردن انجام دهند. “این مشکل علی رغم تلاش های خارجی در منی خفه می شود و به عنوان یک مشکل داخلی درمان می شود.”

وی با اشاره به روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای عربی و تلاش همه کشورها برای ایجاد ثبات در منطقه گفت: “ما می بینیم که امارات متحده عربی سعی دارد با ایران تعامل کند تا تنش ها را کاهش دهد.” علاوه بر این ، کویت نیز همین است مسیر پادشاهی عمان همیشه با ایران در تماس بوده است. “این تا زمانی است که اخیراً شاهد گفتگوهای ایران و عربستان سعودی بودیم.”

بیشتر بخوانید  بدل ایرانی "جانی دپ" در اینستاگرام غوغا کرد/ عکس

دیدگاهتان را بنویسید