عباس حسینی | سید عباس حسینی


بیوگرافی عباس حسینی سید عباس حسینی و مهسا امینی و عباس حسینی قاتل مهسا امینی فیلمی از رویارویی با مهسا امینی در وانت گشت ارشاد.

سید عباس حسینی (عباس حسینی) فرمانده یگان عالی تهران است که نامش در کاز است.مهسا امینی و دستگیری و مرگ مهسا امینی داغ شد.

سرهنگ پاسدار سید عباس حسینی که او نیز عازم کربلا بود و برای شرکت در مراسم اربعین از تمامی نیروهای یگان طلب عفو و بخشش کرد، متاسفانه مورد هجوم سایت های ضد انقلاب و متهم به برخورد با مهسا قرار گرفت. امینی بود

اگر تداخلی در برنامه سرهنگ سید عباس حسینی وجود نداشته باشد، اکنون برای عزاداری اربعین در کربلا حضور دارد.

مهسا امینی پس از ایست قلبی سریعاً به بیمارستان منتقل شد و پس از احیای قلبی عروقی در عرض 2 ساعت، 2 بار دیگر ایست قلبی کرد و دوباره زنده شد.

در سی تی اسکن مغز، علائم هیدروسفالی (عارضه قبلی) گزارش شد. او در پنج سالگی تحت عمل جراحی تومور مغزی قرار گرفت و از صرع و دیابت نوع 1 رنج می برد.

فرد مذکور بعدازظهر جمعه مجدداً دچار ایست قلبی می شود و سرانجام پس از 45 دقیقه CPR بر اثر ایست قلبی ریوی جان خود را از دست می دهد.

پیش از این رسانه های ضد انقلاب ضرب و شتم توسط پلیس را علت مرگ اعلام کرده بودند اما ساعاتی پیش پلیس با انتشار تصاویر دوربین های مداربسته از لحظه خروج وی اعلام کرد که مورد تعرض فیزیکی قرار نگرفته است. روی او

بیشتر بخوانید  نتیجه دربی امروز ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

دیدگاهتان را بنویسید