عبادی پور: شب ها خواب المپیک را می دیدم



به گزارش ایرنا ، میلاد عبادی پور در حاشیه مراسم بدرقه کاروان ایران به المپیک توکیو افزود: آرزوی هر ورزشکاری حضور در المپیک است و ممکن است این اتفاق چندین بار در زندگی او رخ ندهد ، المپیک یک میدان بزرگ است و من بسیار خوشحالم که توانستم توانایی های خود را در این بازی ها نشان دهم و ثابت کنم.

وی افزود: همه ورزشکاران در سراسر دنیا منتظر شرکت در المپیک و کسب افتخار هستند و این آرزوی همه ما است. کسانی که آرزوی حضور در المپیک را دارند شب و روز آرزوی این بازی ها را دارند و ما اکنون به المپیک و ما می خواهیم آن را ثابت کنیم. “ما شایسته بودیم در این المپیک شرکت کنیم.

تیم ملی والیبال ایران گفت: در این مدت تمرینات خوبی را برای آماده سازی پشت سر گذاشتیم و سعی کردیم با فرم کامل به ژاپن برویم. اکنون وقت آن است که از دشواری هایی که تجربه کرده ایم استفاده کنیم و می خواهیم به یک افتخار دیگر در ژاپن افتخار کنیم.

عبادی پور افزود: امیدوارم در این دوره از بازی ها بتوانیم ثابت کنیم که والیبال ایران یکی از نیروهای این میدان در جهان است و ما می خواهیم آن را به همه ثابت کنیم. امیدوارم بتوانیم بازی های خوبی از خود نشان دهیم تا دل مردم و هواداران این رشته شاد شود و از طرف دیگر اقتدار والیبال ایران را به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید  دیگه از بیرون چیپس نخر وقتی انقدر گرونه! | خودت توی خونه با کمترین هزینه چیپس فلفلی ترد درست کن! | طرز تهیه چیپس فلفلی در خانه + ویدئو

دیدگاهتان را بنویسید