عبادی پور: به مردم قول ندهیم که نتیجه بدهیم / شب و روز آرزوی بازی های المپیک را داشتیم



تیم ملی والیبال ایران می گوید ایران سخت در المپیک کار می کند.

به گزارش ایسنا ، میلاد عبادی پور ، ملی پوش والیبال ایران در حاشیه مراسم اخراج اولین گروه ورزشکاران اعزامی به المپیک توکیو اظهار داشت: باید بگویم که این المپیک با لیگ ملت های والیبال متفاوت است و انشاالله ، ما سخت برای پیروزی پیش خواهیم رفت.

وی ادامه داد: از آنجا که بازی های المپیک هر چهار سال یک بار برگزار می شود ، ورزشکاران برای نشان دادن توانایی های خود به میدان می آیند. باید بگویم که در مقابل همه تیم ها ظاهر می شویم گویی آنها قهرمان جهان هستند و ما با ذهنیت برای پیروزی در زمین نمی رویم. ما به المپیک خواهیم رفت تا بهترین عملکرد خود را داشته باشیم.

عبادی پور درباره وعده مردم ایران برای رسیدن به نتیجه گفت: ما قطعاً سخت کار می کنیم. اگر به من اجازه دهید ، قول نمی دهم ، زیرا اگر یک درصد اتفاق بدی رخ دهد ، ما شرمنده مردم خواهیم شد. ما از بازی نمی ترسیم و فقط می خواهیم مردم را شرمنده کنیم. من قول نمی دهم ، اما مطمئن باشید که ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وی گفت: “همه ورزشکاران منتظر نمایش المپیک بودند.” شب و روز بازی های المپیک را در خواب دیدیم تا بتوانیم قدرت ایران را نشان دهیم. هدف ما این است که در المپیک نشان دهیم ایران و ایرانی در میان بهترین ها در جهان هستند.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  چین ادعای اف‌بی‌آی درباره منشاء کرونا را رد کرد

دیدگاهتان را بنویسید