عاشقی همایون شجریان به خانم بازیگر علنی شد



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: همایون شجریان نزدیک به دو سال است که به صورت حرفه ای بوکس می کند. همایون شجریانخواننده مشهور موسیقی ایران و فرزند خلف استاد محمدرضا اشجریان امروز 10 اردیبهشت تولد 47 سالگی خود را جشن می گیرد. خبری که همایون شجریان شایعه شده است که او پس از کنسرت با صحرا دولتشاهی گیتی کانساری ازدواج کرده است همایون شجریان و عکسی از اهدای گل به سحر دولتشاهی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

بیوگرافی همایون شجریان

نام: همایون شجریان

محل تولد: تهران

تاریخ تولد: 31.2.1354

حرفه: خواننده و نوازنده ایرانی

همسر: گیتا خوانساری

بچه ها: یاسمین

همایون شجریان متولد 10 اردیبهشت 1354 در تهران و فرزند محمدرضا شجریان و برادر مژگان شجریان است. او یکی از خوانندگان موسیقی ایرانی است و تنبک و کمانچه می نوازد.

همایون شجریان

دوران کودکی همایون شجریان

هماجون شجریان خوانندگی را از ده سالگی نزد پدرش آغاز کرد و در دوران بلوغ به شدت به فراگیری فن آواز و صداسازی پرداخت. در همان زمان به هنرستان موسیقی رفت و ویولن را به عنوان ساز ویژه خود انتخاب کرد و در خارج از هنرستان به فراگیری آن نزد اردشیر کامکار ادامه داد و با تار و ویولن سل آشنا شد.

همایون شجریان

ازدواج و همسر همایون شجریان

گیتا خوانساری همسر همایون شجریان است که در سال ۱۳۷۴ با همایون شجریان ازدواج کرد و دخترش یاسمن پس از ۱۲ سال از ازدواجشان به دنیا آمد.

بیشتر بخوانید  تلاش می کنم تا مطالبات معلمان و جامعه فرهنگیان به شیوه‌ای منطقی محقق شود

همایون شجریان

دوستان فیلم همایون شجریان

بیشتر سینماگران دوستان صمیمی من هستند. پرویز پرستویی، گلاب آدینا، گوهر خیراندیش از این دسته هستند و نیکی کریمی از دوستان سینمای من است که از علاقه مندان به موسیقی کلاسیک است.

از بچه های تئاتر سیامک صفری، بهناز جعفری و خیلی های دیگر. میدونم اسمم چیه بعضیا دلشون برام تنگ میشه و من شرمنده شون میشم

همایون شجریان

علایق و علایق همایون شجریان

بعد از سینما هم تئاتر را خیلی دوست دارم و هر بار که فرصت پیدا می کنم حتما به دیدن نمایش ها می روم.

من خودم به بازیگری علاقه دارم اما هیچ وقت جراتش را پیدا نکردم. به نظر من آدم یا باید خیلی شلوغ باشه یا اصلا وارد این حرفه نشه. من هم چون هرگز این توانایی را در خودم ندیدم.

همایون شجریان

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی متولد 25 مهر 1358 در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. او فارغ التحصیل ادبیات نمایشی و مترجمی فرانسه است. مادرش نایب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس است و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

شکوه سحر دولتشاهی

بازی سحر دولتشاهی در سریال پوتنیچی که در سال 1387 توسط همسر سابقش رامبد جوان ساخته شد با نقش یک آدم فضایی بسیار مورد توجه قرار گرفت که به سرعت او را به شهرت رساند.

آغاز فعالیت هنری او در تئاتر بود که البته بازی در تئاتر فرصت های خوبی را به او داد و او را با سینما و تلویزیون آشنا کرد و حضورش در صحنه تئاتر باعث آشنایی او با رامبد جوان شد.

بیشتر بخوانید  کف حقوق کارگران در صورت اعمال ماده ۴۱

دومین کار سحر دولتشاهی به قول خودش

من از کودکی به بازیگری علاقه داشتم، اما واقعیت این است که ادبیات نمایشی خواندم و نویسندگی هنوز جزو دغدغه های من است.

دوران دانشجویی که سر کلاس می نوشتم جزو شاگردان خوب بودم یا ترجمه می کردم. اگر وقت نوشتن نداشته باشم خیلی حسودی می کنم. نوشتن همیشه در پس ذهن من است. نمی دانم زمان آن فرا می رسد یا موفق می شوم! هنوز فکر می کنم یکی از شغل های ایده آل من نویسندگی است.

عروسی سحر دولتشاهی

در 6 اسفند 1366 با رامبد جوان بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما ازدواج کرد. دولتشاهی می گوید: دوستان مشترک زیادی داشتیم و از دور همدیگر را می شناختیم تا اینکه وقتش رسید، آمد و با پدرم صحبت کرد. سپس این پیشنهاد مطرح شد.

طلاق سحر دولتشاهی از همسرش

طلاق آنها در سال 1392 بی سر و صدا انجام شد، این جدایی تا مدت ها مورد تایید طرفین قرار نمی گرفت، سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان بود، هر دو معتقد بودند که مردم نباید به حریم خصوصی آنها نفوذ کنند!

سحر دولتشاهی که به دلیل جدایی از همسر سابقش رامبد جوان، سال 93 را در خلوت و البته مشغله در عرصه بازیگری دنبال کرد، در گفتگویی درباره این تنهایی می گوید: در حالی که سال 93 سال شلوغی بود. برای من در تنهایی هم خوشایند بود. نه تنها به عنوان یک بازیگر، از جهات مختلف رشد کردم.

ماجرای ازدواج دوم سحر دولتشاهی

از سال 1395 شایعاتی مبنی بر ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان در رسانه ها منتشر شد اما این دو واکنشی به این خبر نشان ندادند و موضوع پس از مدتی به فراموشی سپرده شد.

بیشتر بخوانید  یارانه مالی قربان بایرام چقدر است؟

پس از درگذشت استاد محمدرضا شجریان، انتشار عکسی از سحر دولتشاهی در خودروی شخصی همایون، شایعه ازدواج آنها را دوباره دامن زد.


دیدگاهتان را بنویسید