عاشقانه های رضا بهرام برای مادرش



آنچه دیگران می خوانند:

رضا بهرام خواننده جوان موسیقی پاپ در 29 آذر 1370 در جزد متولد شد. رضا بهرام این خواننده جوان پاپ در یک خانواده پنج نفره به دنیا آمد رضا بهرام او دو خواهر دارد که یکی از او بزرگتر و دیگری کوچکتر است و تنها پسر خانواده است. رضا بهرام این خواننده معروف اینستاگرام خود را با انتشار پستی به مناسبت تولد مادرش به روز کرد.

رضا بهرام با انتشار این عکس نوشت:

تاج سرم… تولدت مبارک

خدا را شکر می کنم که پسر شما هستم

بنده شما رضا بهرام

رضا بهرام

بیوگرافی رضا بهرام خواننده محبوب پاپ

نام: رضا

نام خانوادگی: حلوارجانی

نام صحنه: رضا بهرام

تاریخ تولد: 30 دی ماه 1370 در جز

حرفه: خواننده

سبک: پاپ

از تولد تا تحصیل و زندگی شخصی رضا بهرام

رضا بهرام خواننده جوان پاپ در ۲۹ آذر ۱۳۷۰ در یزد به دنیا آمد.

این خواننده جوان موسیقی پاپ در خانواده ای پنج نفره به دنیا آمد و دارای دو خواهر یکی بزرگتر و یکی کوچکتر از خود است و تنها پسر خانواده است.

رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام یکی از خوانندگان جوانی است که در مدت کوتاهی توانست نظر مثبت مخاطبان را جلب کند و به یکی از محبوب ترین خوانندگان پاپ تبدیل شود.

رضا بهرام خانواده اش را بسیار دوست دارد و در سال 1393 پس از از دست دادن پدرش، مدتی دچار افسردگی شد و از همه فعالیت هایش فاصله گرفت.

بیشتر بخوانید  مسابقات قهرمانی کوراش خراسان رضوی

رضا بهرام

تحصیلات رضا بهرام در رشته مدیریت مالی است و در سال 1368 وارد دانشگاه علم و فرهنگ یزد شد و در رشته مدیریت مالی از این دانشگاه فارغ التحصیل شد.

سوژه مورد علاقه رضا بهرام قبل از خوانندگی

رضا بهرام قبل از اینکه به موسیقی روی بیاورد به فوتبال علاقه زیادی داشت و در تیم فوتبال باشگاه فوتبال یزد و سپس خوزستان بازی می کرد.

خواننده جوان دنیای موسیقی پاپ امروز هنگام بازی در تیم فوتبال خوزستان مصدوم شد و سه سال مصدومیت و جراحی او را مجبور به دوری از دنیای فوتبال کرد.

پس از کنار گذاشتن فوتبال با تشویق پدرش به موسیقی روی آورد و به طور جدی وارد دنیای موسیقی شد.

رضا بهرام

آغاز حضور جدی رضا بهرام در دنیای موسیقی

رضا بهرام از سال 1367 حضور خود را در دنیای موسیقی به صورت جدی آغاز کرد اما قبل از این حضور جدید، از 14 سالگی با تشویق پدرش جذب موسیقی شد و اولین آهنگ رسمی او در 8 تیر 1396 منتشر شد. ، با عنوان از اشک بگو.

اولین تجربه جدی رضا بهرام در دنیای موسیقی قبل از انتشار اولین آهنگ مستقلش همخوانی با مسیح و آرش در آهنگ گلی در سال 1375 بود.

اولین کنسرت رضا بهرام

رضا بهرام پس از چندین سال فعالیت حرفه ای در دنیای موسیقی، برای اولین بار در 22 تیرماه در کیش و سپس در 25 تیر 1377 در سالن میلاد در نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه رفت و پس از آن تعداد زیادی را تجربه کرد. اجرا در شهرهای مختلف ایران

بیشتر بخوانید  جریمه«نیم میلیونی» تردد غیرمجاز پابرجاست

محمدحسین توتونچیان مدیر موسسه هنری ققنوس، تهیه کننده ترانه های رضا بهرام است و از ابتدای کار رضا بهرام در کنار او بوده است.

رضا بهرام

اولین حضور رضا بهرام در تلویزیون

اولین حضور رضا بهرام در تلویزیون مربوط به حضور او در برنامه یک و یک نوروز 97 با اجرای علی ضیا و سپس برنامه عید احسان علیخانی در نوروز 98 بود.

این خواننده پاپ که برای اولین بار در این برنامه با احسان علیهانی آشنا شد به درخواست مجری این برنامه این آهنگ را به صورت زنده در برنامه اجرا کرد و پیش از آن نیز تجربه اجرای زنده در برنامه یک و یک را داشت. که مورد توجه طرفدارانش قرار گرفت

اولین حضور رضا بهرام در جشنواره موسیقی فجر

رضا بهرام خواننده مطرح موسیقی پاپ روز جمعه 4 بهمن 98 در دو سانس در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت و اجرای او با استقبال خوبی روبرو شد.

این خواننده ما علاوه بر اجرای آهنگ های پرمخاطب، قطعاتی از آهنگ مو به مو را نیز در جشنواره موسیقی سرگرمی به صورت زنده اجرا کرد.

رضا بهرام قبل از اولین حضور رسمی خود در جشنواره موسیقی فجر با اجرای آهنگ عشق بگو مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را افتتاح کرد.

سبک موسیقی رضا بهرام

اکثر دوستداران موسیقی، رضا بهرام را به عنوان یک خواننده پاپ می شناسند، اما سبک موسیقی این خواننده جوان تلفیقی از موسیقی ایرانی است که ترکیبی از موسیقی جزره، فلامینگو و موسیقی پاپ است.

اولین عنوان رضا بهرام

عنوان اول رضا بهرام مربوط به عنوان پایانی سریال ممنوعه است که در آن با آهنگ مو به مو حسابی مورد توجه قرار گرفت و بسیاری از طرفدارانش او را با این آهنگ می شناسند و یکی از محبوب ترین آهنگ های او به حساب می آید. .

بیشتر بخوانید  گسترش فعالیت‌ها و حوزه ی نفوذ منطقه آزاد انزلی در اوراسیا، تضمین شتاب توسعه اقتصاد ملی

بننده سریالی به کارگردانی امیر پورکیان بود که در شهریور 95 در خانه به نمایش درآمد و علاوه بر اجرای پایانی قطعه «بیمار»، «دیوانه»، «عشق بگو» و «شب های بعد از تو» با صدای رضا بهرام. در این سریال پخش شدند.

اشعار رضا بهرام

این عادلانه نیست

عزیزم

یک لبخند

تا زمانی که بگذری

بین من و تو

هیچکس

من می خواهم

من آرامش دارم

گل عشق

شب های بعد از تو

آتش

دیوانه

صبور

در مورد عشق صحبت کنید

شما کجا هستید

فقط تا

گلی (هماهنگی با آرش و مسیح)


دیدگاهتان را بنویسید