مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عاشقانه شهاب حسینی برای خانم بازیگر

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

شهاب حسینی او بازیگر کم حاشیه ای است که اخیرا در سکوت خبری به دلیل طلاق همسرش شایعات زیادی را در فضای مجازی منتشر کرده است. مهم ترین شایعه ای که برای شهاب حسینی ایجاد شده ازدواج مجدد شهاب حسینی است. اما شهاب حسینی تاکنون واکنشی به این شایعات نشان نداده است.

بیوگرافی شهاب حسینی

شهاب حسینی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران بازیگر، مجری و گوینده است.

وی فارغ التحصیل رشته علوم انسانی و دانشجوی بازنشسته روانشناسی دانشگاه تهران است که کار خود را با گویندگی در رادیو آغاز کرد و اکنون کارگردانی می کند.

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی همانطور که از نام خانوادگی وی مشخص است اهل تنکابن مازندران است و یک برادر به نام سید مهدی و دو خواهر دارد.

او هنگام تولد 3700 کیلوگرم وزن داشت و 30.3 دقیقه بعد از نیمه شب به دنیا آمد.

مامانم گفت تو پسر شیر هستی ولی فقط یک روز به دلیل سربازی سرم را با 4 اصلاح کردم و دیدم سرم از 9 ناحیه شکسته است.

چون زمان 4-5 تا از این شکستگی ها رو یادم نیست باید به دوران کودکی من نسبت داد.

کلاس اول مدرسه را در مدرسه بامداد نو گذراندم و از 8 سالگی به خاطر مادرم که دستیار سیار بود به هورم آباد رفتیم و تا سال 1362 در این شهر بودیم.

بیشتر بخوانید  کوچکترین کشور آسیا کدام است؟ / نقاشی

دو سال در دانشگاه درس خواندم و بعد انصراف دادم. دایی من در کانادا زندگی می کرد و من می خواستم سریعتر به او در کانادا برسم. این تصمیم باعث شد دست از کار بکشم.

اما برای رفتن به کانادا مجبور به توقف خدمت شد به همین دلیل به خدمت سربازی رفت تا اینکه در طول 18 ماه خدمت دچار خونریزی معده شد و به بیمارستان 502 منتقل شد.

آنجا گفتند که اصلاً نباید در خدمت باشد، ترجیح داد به خاطر مکمل هایی که خورده مرخص شود و پس از 18 ماه از خدمت خداحافظی کرد.

بازیگری را از سال 1371 در سن 19 سالگی با حضور در کلاس های سمندریان آغاز کرد و در عرض یک سال تمرینات مختلفی را برای اتخاذ تکنیک های بازیگری انجام داد.

شهاب حسینی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *