مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عاشقانه شاهرخ استخری برای دخترانش

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

شاهرخ اشتری وی متولد 14 مهر 1359 در تهران است (اما در شناسنامه او نوشته شده است که متولد 28 شهریور 1360 است) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شاهرخ اشتری او دارای مدرک مهندسی صنایع است. شاهرخ اشتری او فرزند اول خانواده است و 2 خواهر کوچکتر از خود دارد. شاهرخ اشتری خواهرش که یک سال از او کوچکتر است، فوق لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچکترش نیز به هنر علاقه دارد. شاهرخ اصطهری تا سوم راهنمایی ساکن بلوار کشاورز بوده و از آن پس ساکن شهر غرب بوده است. سوم دوره ابتدایی را در مدرسه 15 خرداد، راهنمایی را در مدرسه آزادی و دبیرستان را در مدرسه فجر دانش خواند.

شاهرخ اشتری

او از خدمت سربازی معاف شد زیرا پدرش 8 سال در منطقه جنگی هارک کار می کرد. خانواده اشتری از شهری در استان فارس می‌آیند که نسب پدری او به آن منطقه می‌رسد. البته دیگر شهر نیست و بیشتر زمین های کشاورزی اطراف منطقه را احاطه کرده است.

عروسی شاهرخ استهری:

شاهرخ اصطخری در سال ۱۳۹۰ در سن ۳۱ سالگی با سپده بزمی پور ازدواج کرد و حاصل این زندگی دو دختر به نام های پناه و نبات هر دو در بلژیک بود.

زندگی حرفه ای شاهرخ اشتخری:

شاهرخ استهری پس از پایان تحصیلات دانشگاهی با بازی در تئاتر اسب به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۱۳۹۷-۱۳۹۷ وارد عرصه هنر شد و سپس دوره بازیگری را نزد مهتاب نصیرپور، پیام دکردی و هدایت هاشمی گذراند. او با تله فیلم تلخون ساخته علیرضا امینی و قدم به قدم از «پریدخت» به «مثل هیچکس» و سپس «ماه عسل» وارد عرصه بازیگری شد و نقطه عطف تمام فعالیت هایش که سریال «دل» است. نوازان» و پس از آن «فصیله» جای خود را در میان مخاطبان خود باز کرده است.

بیشتر بخوانید  آمریکا: از ایران می‌خواهیم به مذاکرات وین بازگردد

اصطخری پیش از این در سریال «دل نوازان» به تهیه کنندگی حسین سهیل زاده نقش بهزاد را بازی کرده بود و همین آشنایی باعث شد تا در سریال «فصیله ها» در نقش سعید بازی کند. او می گوید: مسیر هنری من بعد از بازی در سریال دل نوازان تغییر کرد. البته ورودم به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا آمنه هستم.

شاهرخ اشتری

ماجرای انتشار عکس همسر شاهرخ اشتخری

یکی از مسائل مربوط به همسر شاهرخ اشتخری، ماجرای منتشر نشدن عکس اوست که برای بسیاری از طرفداران او سوال بود تا اینکه سال ها بعد در روز تولد شاهرخ اشتخری، عکس همسرش منتشر شد.

آشنایی با همسر شاهرخ اشتخری

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ اصطهری به 3 زبان زنده دنیا مسلط است و یکی از بهترین مترجمان فرانسه و انگلیسی است. او هم اکنون مشغول ترجمه کتاب های فرانسوی است و همچنین مدرس زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان های خارجی تهران است. امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن و مستندساز مشهور ایرانی است که هم اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند.

همچنین سپیده یک برادر بزرگتر به نام ساعد دارد. سعید بزمی پور برادر سپیده اکنون 33 سال سن دارد و یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران را در اختیار دارد. در سال ۱۳۸۹ خانم بزمی پور به همراه پدر و مادر و برادرش تصمیم به مهاجرت به بلژیک گرفتند. و در سال 2002 در بروکسل اقامت گزید و در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد. سپیده بزمی پور علاوه بر مترجمی زبان انگلیسی، دارای مدرک حسابداری از دانشگاه بروکسل بلژیک است که در ۲۲ سالگی با موفقیت به پایان رسید. در حسابداری

بیشتر بخوانید  برای جوان ماندن این غذاها را نخورید!

شاهرخ اشتری

شاهرخ استهری در چه فیلم ها و فیلم های تلویزیونی بازی کرده است؟

2014 آن آهنگ غمگین

دوربین 1393

تعطیلات 1393

برآورد نهایی 1392

کبریت سوخته ۱۳۹۱

1391 سوگند

1390 کوچه شمرون

1390 غیر قابل استرداد

ساعت شلوغی 1390

1390 یک دو سه

1390 چک

2006 Talchoun

شریک 2007

2014 برای یک شب اینجوری کنارم باش

فیلم کوتاه 2017 جاده فرعی

شاهرخ اشتخری در کدام سریال بازی کرد؟

2016 پردوخت

2007 شبیه هیچ چیز دیگری نیست

ماه عسل 2007

عاشقان 2008

مسافت 2009

براکت باز 2009

1393 آمین

1395 ماه و پلنگ

پرواز 2016 در ارتفاع صفر

طرفداران 2016

نمایشنامه و نمایشنامه خوانی شاهرخ استهری

نمایش تخته نان 2017

2017، عملکرد خواندن سال که دو بار سقوط کرد


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *