مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عاشقانه الهام چرخنده و همسرش

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

الهام چرخان او متولد 1357 است. الهام چرخان او با بازی در سریال آوای باران بسیار به شهرت رسید. الهام چرخان او از همسر اولش طلاق گرفته است. همسر سابق الهام چرخان فرشید نوابی.

مرداد ماه سال 96 پسر الهام چخنده با انتشار عکسی خبر از ازدواج مجدد مادرش داد اما این خبر در همان پست باقی ماند و دیگر خبری از ازدواج مجدد الهام چخنده نبود تا اینکه این بازیگر با انتشار پستی این ازدواج را تایید کرد.

الهام چهاردانه با انتشار پیامی عاشقانه برای همسرش از ازدواج مجدد و زندگی عاشقانه خود با همسرش خبر داد.

الهام چرخان

عاشقانه الهام روهنده و همسرش

الهام روهنده با انتشار یادداشتی از یک روز عاشقانه صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد.

الهام چارگنده با انتشار این پست در اینستاگرامش نوشت: سلام…

همه چیز در سادگی ناهار امروز خلاصه شد. سبد پیک نیک در دستان شما بود، باید مکانی راحت، امن، راحت و تمیز پیدا کنید. از دور به قامت عباسی نگاه کردم.

تو دلم میگفتم: وای خدا مگه میشه مرد اینقدر حساب شده!!! الهام بخش من، بیا اینجا.

نشستیم.. شما دقیقاً روی نیمکت روبروی من بودید.. درب ظرف ها را باز کردید.. عزیزم.. ممنون خانم..

مثل همیشه اولین لقمه را برای من خوردی. گونه هایم دوباره سرخ شد.. گفتم؛ برای درد شما، یک کیک سیب زمینی ساده و یک کاسه سالاد آنقدر تشویق و محبت و قدردانی را ندارد که شما را بند بیاورد.

تو چشمام نگاه کردی و گفتی.. و تو؟! این همه راه به محل کار من آمده اید تا در این هوای بهاری در طبیعت با هم ناهار بخوریم. تا آخرین لقمه این ناهار چشم از تو نگرفتم. و در آخرین لحظه که بلند شدیم این عکس را گرفتم…

گفتی: یک نیمکت خالی نقاشی می کنی؟ من خندیدم. این نیمکت در نگاه اول خالی است. من و تو خاطرات زیادی داریم. نوشته بود.. هوای خوب.. زن های ما از کار خسته شده اند و از حرف های اقتصادی خسته شده اند. گاهی میتوانیم به شرط عشق با کمترین یک خوشبختی زیبا برای خود بسازیم…

الهام چهاردانه بازیگری در سینما را با فیلم عروسی مهتاب از سال 1354 آغاز کرد و در چندین فیلم جلوی دوربین رفت اما با بازی در تلویزیون به شهرت رسید و در کارنامه هنری خود در سریال هایی چون دایره شک، دایره شک به ایفای نقش پرداخت. چهره ششم، پروانه، آوای باران، آسمان مرد و آخرین بز.

بیشتر بخوانید  با تغییر رنگ تاج در شهرهای کشور تکلیف بازگشایی دانشگاه چه می شود؟

فرشید نوابی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر سابق الهام چهاردانه بود و در سال 93 جدایی این زوج علنی شد و الهام چهاردانه به دلیل تغییری که در خود ایجاد کرد تا مدت ها با تمسخرهای زیادی مواجه شد. سبک زندگی.

الهام چرخان

الهام گردان در یادمان شهدا

در ادامه الهام چارگنده با اشاره به نقش هنرمندان در فرهنگ سازی عفاف و حجاب گفت: وقتی هوای کشوری سالم باشد و مردم آن کشور در آرامش باشند و اگر خودم را بخشی بدانم. از فرهنگ کشور، به نظر من باید به سمت سینما، سینمای دینی، اسلامی و اخلاقی برویم و باید بیش از پیش آن را احیا کنیم.

وی افزود: وقتی دست ما در دست حضرت زهرا (س) است، ترسی ندارم زیرا معتقدم سینما کارهای بزرگی انجام خواهد داد و بعد از گذشت سی سال از انقلاب، اکنون کارگردانی پروژه ای را آغاز کرده ام که کمتر است. درباره شهدای اقلیت و غیرمسلمان کشور بحث شده و همچنین مستندی است.

نامی جدید برای الهام چرخشی

چارغنده ادامه داد: دلیل من برای پرداختن به این موضوع ضربه بزرگی به دشمنانی است که ریاکارانه می خواهند بگویند غیر مسلمان در کشور ما به اندازه مسلمان دیده نمی شود.

تصویری جدید از الهام در حال چرخش

این بازیگر افزود: بیش از 300 خانواده شهدای غیر مسلمان داریم که مقام معظم رهبری از آنها عیادت کردند. امروز الهام زهرایی و روهنده هیچ فرقی با هم ندارند چون ماموریتی بر دوش دارند و باید کارهایی را انجام دهند که در دل شماست. شما که پشت جبهه مردانه و گاه بیشتر از آنها حمایت کردید و امیدوارم در این عرصه نیز مرا تنها نگذارید.

در ادامه از مجموعه ای از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تجلیل شد.

Spinner inspiration هیچ پیشنهادی ندارد

الهام چرخنده در جدیدترین مصاحبه خود گفته است که حدود دو سال است که به او پیشنهاد بازی در سینما داده نشده و دلیل آن را نمی داند.

الهام چهاردانه در این مدت که بازیگری نمی کرد، مستند کار می کرد و مستندی 10 قسمتی با موضوع شهدای اقلیت ساخت. او امیدوار است که راه هموار شود و دوباره بازیگری را شروع کنم.

همسر سوم الهام روهنده کیست؟

الهام چارگنده در شهریور ۱۳۹۵ از ازدواج سوم خود با روحانی به نام سید محمد درویشی خبر داد. از آن پس این هنرمند به دلیل کار همسرش در کربلای عراق زندگی می کند.

بیشتر بخوانید  رئیسی امشب به صورت مستقیم با مردم گفتگو می‌کند

چخنده در این جمع گفت: فرماندار دزفول این فیلم را ساخت که حرکات نمایشی داشت و من از آنها خواستم پخش نشوند و نمی دانم چرا این کار را کردند.

وی افزود: اشک در چشمانم جاری شده و برای بچه های 4 ساله ای که در جایگاه بودند حرکاتی انجام می دادم و فرماندار فیلم را ضبط کرد و اینکه چرا فیلم را پخش کرد دلیلش را می گویم.

چهارگنده ادامه داد: امپراتوری رسانه ای در اوایل اسلام به گونه ای عمل می کرد که ابن مولیم حافظ قرآن امیرالمونین را کشت و پس از شهادت وی این امپراتوری رسانه ای به گونه ای عمل کرد که نمی شد باور کرد. حضرت علی که داماد پیامبر و همسر حضرت زهرا بود دعا کن!

عروسی الهام روهنده با کشیش

الهام چارگنده در شهریور ۱۳۹۵ از ازدواج سوم خود با روحانی به نام سید محمد درویشی خبر داد. از آن پس این هنرمند به دلیل کار همسرش در کربلای عراق زندگی می کند.

الهام چرخشی از تلاوت قرآن تا والیبال

الهام چارگنده قاری قرآن مهدیه تهران بود و چندین سال در عرصه ملی والیبال را ادامه داد. سالها در مساجد بسیج به تدریس نقاشی پرداخت.

الهام چرخان

داستانی در مورد تغییر حجاب الهام

الهام چارگنده در نوروز 1392 با انتشار تصویری فرا رسیدن عید را به رهبر انقلاب تبریک گفت و از تغییر حجاب خبر داد. اقدام او با حمایت و مخالفت های زیادی همراه بود. بسیاری از هواداران او را نماد تبلیغات چادر می دانستند و از او حمایت می کردند.

پس از آن الهام گرهنده برای ترویج حجاب و چادر به فعالیت های اجتماعی پرداخت و به گفته خودش در این راه دچار مشکلات عدیده ای شد.

با تشکر از الهام بخش در پارلمان

کمیسیون فرهنگ مجلس نهم در سال 1392 از الهام چارگنده به دلیل فعالیت در عرصه دفاع و اشاعه فرهنگ ایرانی تجلیل کرد.

الهام چرخان

بازیگری الهام گرفته شده است

الهام چارگنده در سال ۱۳۷۵ با فیلم عروسی مهتاب به کارگردانی خسر ملکان وارد عرصه بازیگری شد. سریال داروخانه ماجرایی به کارگردانی رسول نجفیان اولین کار تلویزیونی الهام فرحدانه است که در سال ۱۳۷۹ پخش شد.

الهام چرخان

جدایی الهام روهنده از همسرش

“گاهی اوقات دوستان من به ما می گویند که شما خیلی شبیه ژول و جولی هستید.” اسپینر در مورد خودش و همسر سابقش صحبت می کند. از فرشید نوابی که در مورد او می گوید: فرشید گوش است و من دهان و شاید به همین دلیل است که ما همدیگر را خیلی درک می کنیم و با هم احساس خوشبختی می کنیم چون مثل تکه های پازل همدیگر را کامل می کنیم. اما این پازل در پایان سال 1992 از بین رفت.

بیشتر بخوانید  پیش‌بینی‌ رای مجلس به کابینه رئیسی

نوایی و چاهنده که سال گذشته در سریال «پروانه» با هم بازی کردند، قبل از تعطیلات نوروزی بی سر و صدا از هم جدا شدند. معلوم است که پسر کوچکترشان نیز نزد پدرش ماند. نوابی و چخنده که در دوران جوانی و زمانی که چاخنده فقط 18 سال داشت با هم ازدواج کرده بودند، هیچ‌وقت درباره دلیل جدایی‌شان صحبت نکردند، اما زمان طلاق آن‌ها حوالی روزی بود که چاخنده خود را برای یک اتفاق بزرگ‌تر آماده می‌کرد. برای دگرگونی سریع و پر سر و صدا در کمتر از 5 ماه! چخنده اولین بازیگر زن است که صدایش پس از پیروزی انقلاب و ممنوعیت خوانندگی زنان در اماکن عمومی در سالن های سینمای کشور به گوش می رسد.

و با خواندن آهنگ معروف پدر موسیقی پاپ ایران در مورد بی وفایی و رفتن و تنها گذاشتن عاشق در سکانس معروف فیلم شب یلدا که اشک های زن بی وفا را نشان می داد که پشت پیانو نشسته و ترانه ای در مورد رفتن می خواند. با یار و تنها برگشتن. این تصاویر نقطه شروع حضور این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون بود، اما حضور او در ایران دیری نپایید و پس از بازی در سریال «من یک مستایرم» ناگهان ناپدید شد.

«در تمام این سال ها فقط در عرصه بازیگری فعال نبودم. من فیلمنامه را نوشتم و مشاور فیلمنامه چند پروژه بودم. الان هم این افتخار را دارم که چند کارگردان خیلی خوب به اعتقاد و نوشته من ایمان آورده اند و به عنوان مشاور فیلمنامه در خدمتشان هستم. در زمینه ترانه سرایی فعال بودم و برای چند خواننده ترانه نوشتم و از همه مهمتر چند سالی خارج از ایران زندگی کردم و اینجا نبودم که حضور داشته باشم. البته آنجا هم بیکار نبودم و فعال بودم». او ۸ سال با همسر سابقش در خارج از کشور زندگی کرد و در این مدت ۲۰ هزار دقیقه برنامه «ستاره مهاجر» را اجرا کرد. او و نوایی قرار بود پروژه «آکادمی موسیقی ایران» را در شبکه نمایش خانگی راه اندازی کنند که هیچ وقت نشد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *