عارف غلامی: دادگاه خیلی خوب بود



به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، عارف غلامی پس از تساوی یک بر یک استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی 90 دقیقه طول می کشد و نمی توان گفت بازی باخته است. زمانی که داور آخرین سوت را بزند، مسابقه از دست می‌رود. خدا را شکر توانستیم بازی را مساوی کنیم. در نیمه اول موقعیت بسیار بهتری نسبت به حریف داشتیم و به محض ادامه روند نباختن خدا را شکر در مسیر درستی هستیم و اگر خدا اجازه دهد به هدف می رسیم.

او درباره اعتراضات پرسپولیس به قاضی گفت: برای آنها احترام خاصی قائل هستم و اجازه دهید در مورد تیم خود صحبت کنم. به نظر من داوری خیلی خوب بود با اینکه بازی سختی بود و بعد از 2 سال داور مسابقه را جلوی تماشاگران قضاوت کرد، سخت بود، بازی برای من سخت بود. آمدم بعد از یک مصدومیت شدید دربی سخت را با یک هوادار بازی کنم.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره صحنه برخورد توپ با دستش خاطرنشان کرد: من آن صحنه را ندیدم، اگر قوانین جدید دادگاه را ببینید، اگر توپ به یکی از اعضای بدن مدافع برخورد کند و سپس به هند برخورد کند. ، من صحنه را ببینم چه هند باشد چه نباشد.

غلامی با بیان اینکه استقلال خیلی به قهرمانی نزدیک است، تصریح کرد: همانطور که کادرفنی و همه بازیکنان مصاحبه کردند تا جام قهرمانی به دست بازیکنان ما نرسد نمی توان گفت قهرمانی ما صددرصد است، هدف داریم و وقتی صحبت از یک قهرمانی است. پایان، ما می توانیم بگوییم که قهرمان شدیم.

بیشتر بخوانید  محکومیت «طبری» مورد تأیید دیوان عالی کشور قرار گرفت

دیدگاهتان را بنویسید