عابدینی: من در المپیک با شمشیر می جنگم


مهری رنجبر: مویتبا عابدینی ، کاپیتان تیم ملی شمشیربازی امیدوار است که در بازی های مختلف المپیک شیرین ترین خاطره را از او داشته باشد. و با مدالی که از المپیک می خواهد. عابدینی اگرچه مصدوم است اما دیگر برای او اهمیتی ندارد و می خواهد فقط با شمشیر خود بجنگد. برای او مهم نیست که اولین حریف او ایتالیا باشد یا روسیه ، زیرا او برای کسب مدال می جنگد و بس. ما در مورد شرایط او قبل از المپیک با او صحبت کردیم که در زیر می خوانید:

آیا در المپیک با مصدومیت می جنگید؟
شانه ام درد می کند اما مهم نیست. برایم مهم نیست. در المپیک می جنگم.

آیا در اثر منفی شمشیربازی تأکید زیادی بر مدال المپیک نشده است؟
وقتی می گویم خوب هستیم ، تیم ها درباره ما نظر دارند زیرا غیرقابل پیش بینی هستیم. به هر حال ، المپیک یک رقابت بزرگ است و همه برای مدال می آیند ، ما هم همینطور. این واقعیت که همه می گویند ما مدال می گیریم هم انرژی منفی دارد و هم مثبت ، اما کودکان باید با این مسئله کنار بیایند. بیایید با نتیجه خوب به تهران برگردیم.

چقدر خوش شانس هستیم که مدال می گیریم؟
امسال دو شانس کسب مدال المپیک داریم ، انفرادی و تیمی. این بهترین راه برای رسیدن به هدفی است که می خواهیم. از این به بعد قرعه کشی مشخص نیست. زیرا در فرد بین شخص اول و 33 قرعه کشی انجام می شود. بین ایتالیا و روسیه احتمالاً یکی از مخالفان ما است. البته برای من مهم نیست که کدام یک از مخالفان ما هستند.

بیشتر بخوانید  نرگس محمدی و همسرش روی آنتن زنده اختلاف نظر عجیبی با هم داشتند .

تو چی میگفتی
وقتی برای کسب مدال به المپیک می روید ، مهم نیست که حریف شما کجاست. شما باید بجنگید و برنده شوید و مدال بگیرید.

عابدینی: من در المپیک با شمشیر می جنگم

توکیو در واقع برای حضور شما در المپیک هت تریک است. آیا دانش آموز خود را از المپیک آنجا می برید؟
بله ، این یک هت تریک است ، اما هرچه خدا بخواهد باشد. هیچ اتفاقی نمی افتد و هرچه خدا در سرنوشت ما بنویسد ، همان اتفاق می افتد. از یک طرف ، از حضور در المپیک برای سومین بار بسیار خوشحالم ، این یک هت تریک است و در شمشیربازی بی سابقه است. امیدوارم خاطره ای شیرین داشته باشم.

شمشیربازی روز دوم بازی ها است ، فکر می کنید نتیجه چقدر روی نتایج سایر ورزشکاران تأثیر دارد؟
فکر می کنم همه ورزشکاران در المپیک کار خود را انجام می دهند. اما وقتی بازی ها در روزهای اول با مدال شروع می شوند ، قطعاً تأثیر خوبی در ورزشکاران کاروان خواهد داشت و شک نکنید که روحیه دیگران را نیز شارژ می کند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و اولین چراغ را روی مدال های کاروان المپیک روشن کنیم.

بازی های المپیک توکیو ، تحت سایه تاج ، شاید متنوع ترین بازی های المپیک باشد. به نظر شما چقدر سخت است؟
اگرچه ما به تاج و سایه آن فکر نمی کنیم ، اما توکیو قطعاً یک المپیک متفاوت است. تاج و شرایط ، محدودیت ها و سختگیری ها شرایط را برای تیم ها بدتر می کند. نه تنها برای ما ، همه باید متفاوت در توکیو کار کنند تا نتیجه به یادماندنی شود.

بیشتر بخوانید  اقدام جدید و خطرناک عجیب ترین فرد جهان; مهمترین قسمت بدن مرد را از وسط نصف کنید! / نقاشی

بیشتر بخوانید:

رفتار عجیب ارسلان مطهری که همین حالا هم خیلی زیاد است / عکس

تصویری رویایی از محل اقامت جدید بیرانوند / عکس

یک پرسپولیس هم پشت فرهاد آمد

۲۵۶ ۲۵۱

دیدگاهتان را بنویسید