مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عابدینی: من تا آخرین لحظه برای مدال می جنگم / از امام رضا خواستم آنچه را مدیون ما است به ما بدهد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



کاپیتان تیم ملی شمشیربازی گفت: هر ورزشکاری می خواهد مدال المپیک را بدست آورد و این آرزوی من است و تا آخرین لحظه برای آن می جنگم.

محتبا عابدینی در گفت وگو با ایسنا ، درباره آمادگی خود در آستانه بازی های المپیک توکیو گفت: اردوهای خوب و پرانگیزه ای داشتیم. ما از المپیک قدردانی می کنیم ، آن را درک می کنیم و می خواهیم در المپیک خود را نشان دهیم. من به عنوان کاپیتان تیم می گویم علی پاکدامن ، محمد رهبری و محمد فتوحی بسیار خوب هستند و تیم ما با تمام انگیزه و روحیه به المپیک رفت. ما دو بازی مهم 2 و 6 از مرداد داریم و تا آخرین لحظه برای پیروزی خواهیم جنگید. من فکر می کنم این المپیک با سایر المپیک ها متفاوت است و انشالله شما خبرهای خوبی در مورد آن خواهید شنید.

عابدینی در پاسخ به این س ifال که آیا المپیک توکیو متفاوت است زیرا شما از وضعیت حریفان اطلاع ندارید ، گفت:. همه ورزشکاران استرس دارند ، همه مدال می خواهند و همه می دانند المپیک کجاست. بنابراین ممکن است با دوره های قبلی متفاوت باشد.

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی در پاسخ به این س whatال که چه تجربه ای از بازی های المپیک لندن و ریو کسب کرده است که به گفته وی در المپیک توکیو به او کمک می کند ، گفت: گرفتن مدال یکی دیگر از تجربه های المپیک است. المپیک را نباید از دست داد. حسرت از دست دادن مدال المپیک برای همیشه ماندگار خواهد بود.

وی در پاسخ به این س ifال که آیا تمام تلاش خود را برای پایان دادن به مسابقات المپیک توکیو انجام می دهد ، گفت: “هیچ کس نمی داند سرنوشت او در المپیک چیست.” برای المپیک توکیو ، همه سختی ها را تحمل کردم و همه کارها را انجام دادم. اگر خدا مدال می دهد ، لطف اوست و اگر مدال نمی دهد ، حکمت اوست. اینکه بگوییم من یا هر شخص دیگری مدال المپیک داریم اشتباه است زیرا هزاران اتفاق می تواند رخ دهد. البته آرزوی هر ورزشکاری رسیدن به مدال المپیک است و من این آرزو را دارم و تا آخرین لحظه برای آن می جنگم.

بیشتر بخوانید  لباس کوتاه و ناجور همسر مهدی قائدی در دبی+عکس

عابدینی درباره اینکه آیا او بعد از کسب مدال به فکر خوشبختی هم هست یا نه گفت: بله ، من به خوشبختی بعد از کسب مدال نیز فکر می کنم. البته من خوشحالم ، حتی بعد از المپیک ریو ، برچسب من ساخته شد و روی زمین نشستم و خدا را شکر کردم. البته ، در این مرحله شما فقط می خواهید انرژی شادی و پیروزی را تخلیه کنید.

کاپیتان تیم ملی صابر با تأکید بر وضعیت شانه خود خاطرنشان کرد: دیگر به شانه ام فکر نمی کنم و سعی می کنم فراموش کنم. وقتی در مشهد بودم از امام رضا خواستم که اول سلامتی را به ما بدهد و بعد بدهکارمان شود.

وی در پایان گفت: “مردم باید برای ما دعا کنند.” امیدوارم کاروان ایران با موفقیت برگردد و ما به حقوق خود برسیم و در جمع مدال آوران ایرانی در بازی های المپیک قرار بگیریم. من از وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک و آقای باقرزاده ، رئیس فدراسیون ، آقایان حدادیان ، فخری و قربانی تشکر می کنم.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *