ظرفیت پذیرش بیماران کرونر در بیمارستان طالقانی آبادان تکمیل شده است



به گزارش ایرنا ، شاکراله سلمان زاده گفت: “متأسفانه هشدارها در مورد انطباق با پروتکل های بهداشتی جدی گرفته نشده و منجر به افزایش بار بیماری و مرگ و میر در منطقه شده است.”

وی افزود: با افزایش تعداد مبتلایان به کوید ، استرس روحی و جسمی بهورزان در شهرهای آبادان ، هورامشهر و شادگان دو برابر شده است.

سلمان زاده گفت: در 24 ساعت گذشته ، 277 مورد مثبت جدید تاج (153 نفر در ارتباط با آبادان ، 70 نفر از هورامشهر و 54 نفر در شادگان) به عنوان موارد مثبت قطعی Covid-19 گزارش شده است.

وی افزود: از این 277 مورد مثبت جدید ، 247 مورد (135 نفر در آبادان ، 61 مورد در هورامشهر و 51 مورد در شادگان) به عنوان سرپایی بستری و تحت درمان قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: روز گذشته 41 بیمار کرون در چهار بیمارستان وابسته به دانشگاه بستری شدند و 30 نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

وی افزود: متأسفانه روز گذشته دو نفر فوت کردند (یکی در آبادان و دیگری در شادگان) و هم اکنون تعداد کل موارد مثبت بستری 220 بیمار است.

سلمان زاده افزود: تعداد کل کلینیک های سرپایی مجتمع دانشکده پزشکی دانشگاه آبادان از ابتدای شیوع بیماری 215 هزار و 880 نفر است.

شهرهای آبادان ، هورامشهر و شادگان از خدمات بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید  22 مدل سینی سرامیکی شیک و مدرن که داشتن آن برای هر سبک دکوراسیون آشپزخانه ضروری است

دیدگاهتان را بنویسید