ظرفیت استان مرکزی برای بازسازی بناهای تاریخی – اخبار مرکزی – اخبار استانها تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اراک، سید علی آقازاده دوشنبه شب در جلسه هیئت مدیره ستاد مرمت عتبات عالیات استان مرکزی با تبریک دهه ولایت با اشاره به تلاش صادقانه اعضای عتبات عالیات عتبات اظهار داشت: او عشق و محبت دارد محبت مردم به امامان.

وی افزود: میزان تعهدی که ستاد کشور در عتبات برای استان مرکزی در نظر گرفته است زیاد است ، اما با وجود این مشکلات و مشکلات اقتصادی ، استان مرکزی عملکرد خوبی داشته و درصد خوبی از تعهد را به دست آورده و خیرین بر روی مبارک کار خواهند کرد محل. “آنها پرداخت می کنند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: برای کمک به ستاد بازسازی مقدسات مقدس عالیات می توان از برخی خطوط فرهنگی استفاده کرد و کمک های خیرین و صنایع را جذب کرد که در دستور کار قرار گرفته است.

آگازاده گفت: کارمندان ناجا و سپاه پاسداران با رضایت شخصی خود بخشی از حقوق خود را صرف کارهای خیر می کنند که این کار بسیار شایسته ای است و ما از کار خداپسندانه آنها قدردانی می کنیم و از این نظر می توان این کار خیر را در موارد دیگر انجام داد آژانس های سیستمی برای ادامه این کار خوب.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت های موجود در استان مرکزی شناسایی و برای انجام کارهای خوب و مقدس استفاده شود و از ظرفیت های موجود غافل نشویم و همه امکانات به میدان برده شود.

فرماندار مرکزی با اشاره به پروژه های ستاد عتبات عالیات گفت: احداث نیم معبد یکی از پروژه های ستاد عتبات عالیات در استان مرکزی است و من از آن بازدید کردم و این پروژه تلفیقی از هنرهای استان مرکزی و هنرمندان اصفهان.

بیشتر بخوانید  وضعیت آب و هوا تا 7 روز آینده

انتهای پیام / 711 / ت

دیدگاهتان را بنویسید