طی 24 ساعت گذشته 900 دوز واکسن کرونا در شاهرود و میامی تزریق شده است



به گزارش ایرنا ، رضا چمن پنجشنبه شب با بیان اینکه انتشار فاز جدید واکسن در روزهای اخیر تسریع شده است ، افزود: شهر شاهرود و همچنین سایر مناطق کشور با روند رو به رشد موارد ویروس کرونا روبرو هستند. ، بنابراین 188 بیمار در شب با علائم مشکوک ، آنها به مراکز درمانی و اورژانس در بخش شرقی استان سمنان مراجعه کردند.

وی از تزریق 29 هزار و 616 دوز واکسن به جمعیت هدف تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد و گفت: در 24 ساعت گذشته 62 مورد جدید ویروس کرونا شناسایی شده که 28 مورد آن در بخشهای ویژه بوده است. در بیماران کرونر گرفته شده است.

چمن به واکسیناسیون جمعیت بالای 65 سال در روزهای اخیر در شاهرود و میامی اشاره کرد و گفت: جمعیت این گروه سنی ثبت نام شده در سیستم بهداشت از طریق پیامک و هماهنگی در مراکز بهداشتی فراخوانی می شود.

شاهرود ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، با بیان اینکه 123 بیمار از کوید 19 در حال حاضر در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بستری هستند ، افزود: با توجه به شرایط موجود در سراسر کشور ، موج رو به رشد تاج و قرمزی گل ها به تدریج از استان به استان و از منطقه ای به منطقه دیگر در حال گسترش است و مردم باید در رعایت استانداردهای پیشگیری احتیاط بیشتری داشته باشند ، آگاهانه و هوشمندانه از هرگونه جمع آوری ، جمع آوری و دوره به ویژه از ترافیک به مناطق همسایه شهر جلوگیری کنند.

وی خواستار استفاده صحیح از ماسک شد و گفت: کاهش انطباق با اقدامات بهداشتی همیشه ارتباط مستقیمی با افزایش بروز ویروس کرونا دارد.

بیشتر بخوانید  مبارزه با ملخ در مزارع خراسان رضوی به پایان رسیده است

بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود به درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا اختصاص دارد ، در حال حاضر شاهرود به رنگ نارنجی و میامی با تاج زرد است.

طبق گزارش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، در 24 ساعت گذشته 201 هموطن مبتلا به کوید 19 نفر جان خود را از دست داده و تعداد کل قربانیان این بیماری به 86،592 رسیده است و تعداد کل بیماران کرونر در کشور به 3،464،000. 55 تن.

همچنین ، از دیروز (چهارشنبه) تا امروز ، 24 ژوئیه 2014 ، براساس معیارهای تشخیصی نهایی ، 23655 بیمار جدید مبتلا به Covid 19 در کشور شناسایی شد که 2552 نفر در بیمارستان بستری شدند.

دیدگاهتان را بنویسید