مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

طلاق امین حیایی از همسرش علنی شد ؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


انتشار عکسی از امین حیایی در مراسم عروسی در شبکه های اجتماعی شایعاتی مبنی بر طلاق او از همسرش و ازدواج سوم «امین حیایی» را به راه انداخت.

امین حیایی و نیلوفر خوش خلک یکی از زوج های بازیگری سینما و تلویزیون هستند که مدتی است اخباری مبنی بر جدایی این زوج هنری به گوش می رسد که در ادامه مشروح آن را می خوانید.

امین حیایی و نیلوفر خوش خلک شاید شایعات جدایی شان را نشنیده باشند، شاید این خبر به گوششان رسیده و این بار حیایی ترجیح داده سکوت کند. قبلا گفته بود که در راهرو دخالت نمی کنم.

همه چیز با عکاسی شروع شد. این عکس برای انتشار خبر ازدواج سوم امین حیایی در وایبر، تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد. حیایی در این عکس در کنار عروسی بود که هیچ شباهتی به همسرش نیلوفر نداشت.

کسانی که از صحت ماجرا اطلاعی نداشتند، در این فکر بودند که دلیل جدایی امین حیایی و نیلوفر خوش خلک چیست، برخی از ازدواج های محقق نشده در ایران و به ویژه جامعه هنری انتقاد کردند و برخی امین حیایی که چرا ازدواج سوم؟

در میان آنها افرادی بودند که می دانستند این عکس کجا و کی گرفته شده و توضیح می دادند که این عکس ربطی به ازدواج حیایی ندارد و مدت ها پیش در مراسم عروسی برادر حیایی گرفته شده است. به نظر می رسید این توضیحات همه را قانع می کرد، اما کسانی که علاقه خاصی به شایعات و شایعه پراکنی دارند، این توضیحات را نادیده گرفتند و به دنبال دلیلی برای جدایی متواضعانه و خوش خیم بودند.

بیشتر بخوانید  ببینید | تصاویر باورنکردنی از کتک‌کاری شدید مسافران آمریکایی در هواپیما

البته شاید حق داشتند که به ازدواج سوم هایا اعتقاد داشتند. حیایی از اوایل دهه 70 که گفته می شود ثریا قاسمی استعداد خود را کشف کرد و وارد سینما شد، زیاد از زندگی شخصی خود صحبت نمی کرد و هر زمان که شایعاتی مطرح می شد از ارائه توضیحات خودداری می کرد.

هنوز هیچ کس چیز زیادی از ازدواج اول او نمی داند. برخی می گویند نیلوفر اولین و آخرین همسر او بوده است. اگرچه این ازدواج طولانی نبود، اما به دلیل حیا صاحب یک پسر شد.

برخی سایت ها او را دارا حیایی معرفی کردند و عکسی از پدر و پسر در کنار هم منتشر کردند. همسایه های حیایی نیز پسر 17-18 ساله ای را در لواسان در کنار امین حیایی دیدند که اغلب به خانه او سر می زد. وقتی هایایی با خوش خلک ازدواج کرد همه تعجب کردند. با اینکه گفته می شود قبل از ازدواج مدت ها با هم آشنا بودند اما در فیلم دست های آلوده بود که نیلوفر به عنوان همسر امین معرفی شد. اطلاعات زیادی از آشنایی این دو در دست نیست.

حیایی ساکن محله لواسان و قبل از ازدواج از اهالی خوش اخلاق کرج بوده است. یکی از اعضای نزدیک خانواده می گوید خواهرش در جریان نامزدی خصوصی رابطه آنها را اعلام کرد. حتی خواهر نیلوفر گفت که مدتی از ازدواج پشیمان شده اند اما پس از فاصله ای کوتاه تصمیم نهایی را برای با هم بودن گرفتند.

خوش خلک پس از ازدواج وارد سینما شد. گفته می شود خانواده خوش قلب به امین و نیلوفر نزدیک هستند و گاهی با آنها زندگی می کنند.

بیشتر بخوانید  دیگه نگران اینکه واسه صبحونه چی درست کنی نباش! | طرز تهیه املت سوجوک +ویدئو

همسایه های مودب و خوش اخلاق لواسان منابع موثقی هستند که اصرار به زندگی مشترک دارند. یکی از این همسایه ها می گوید: همین چند روز پیش امین حیایی از ساعت فروشی محلی که ساعت ارزان قیمت هم ندارد برای همسرش هدیه خرید.

این ساعت چند روز بعد روی دست نیلوفر بود. دیدنش سخت نیست. می توانید برای نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه به کافه وانیلی لواسان بروید و حال و هوای خوب را ببینید. حاجایی و دوبرودوشنی مدت هاست که این کافه را اداره می کنند و هر از چند گاهی نیلوفر در آنجا فیلم کوتاهی می گیرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *