طرز تهیه یک نوع اسنک خوشمزه به روش هندی


اسنک هندی یکی از ساده ترین و خیابانی ترین غذاهای هندی است که از مواد مختلفی تهیه می شود.

مواد لازم برای میان وعده های هندی

نان تست 4 عدد
گوجه فرنگی 1 عدد
فلفل دلمه دل فلفل دلمه ای
کنسرو ذرت 2 قاشق غذاخوری
پنیر پیتزا 4 تا 5 قاشق غذاخوری
2 عدد کوکتل سوسیس
سس تند یا سس کچاپ 2 قاشق غذاخوری
نمک، فلفل سیاه و پودر آویشن به اندازه کافی

طرز تهیه اسنک هندی

برای تهیه یک میان وعده هندی خوشمزه ابتدا درب سوسیس ها را جدا کرده و سپس به صورت حلقه ای برش دهید. سپس پاپریکا را می شوییم و دانه های آن را بیرون می آوریم سپس به قطعات کوچک برش می دهیم.
حالا گوجه را می شوییم، سپس مانند فلفل ها ریز خرد می کنیم. سپس سوسیس های حلقه ای را با پاپریکا و گوجه فرنگی در ظرف مناسبی بریزید، سپس کنسرو ذرت را در آبکش بریزید.


اسنک اسنک هندی

در این مرحله اجازه دهید تا آب اضافی ذرت کاملا تخلیه شود. سپس ذرت ها را با پنیر پیتزا، نمک، فلفل سیاه، پودر آویشن و سس کچاپ در ظرفی حاوی مخلوط سوسیس و پاپریکا بریزید و خوب هم بزنید تا مواد یکدست شوند.
حالا فر را با دمای 200 درجه سانتیگراد گرم کنید سپس بگذارید کاملا گرم شود. سپس داخل سینی فر را با روغن چرب کنید سپس نان تست را داخل آن بریزید و روی آن ها را با روغن یا کره آغشته کنید.

باید بخوانید:

در این مرحله مواد میان وعده را روی نان تست بریزید. سپس تابه را در فر قرار دهید سپس اسنک ها را به مدت 20 دقیقه در فر بگذارید تا پنیر پیتزا کاملا آب شود. بعد از این مدت اسنک ها را از فر خارج می کنیم.
حالا میان وعده ها را به 2 قسمت مساوی تقسیم می کنیم. در صورت نبودن فر، ظرف مناسب را با کمی روغن چرب کنید، سپس روی حرارت ملایم قرار دهید و میان وعده ها را داخل تابه بریزید و درب آن را ببندید.
در آخر اسنک ها را در تابه بگذارید تا پنیر پیتزا کاملا آب شود. سپس اسنک های هندی را در ظرف مورد نظر بریزید و با سس کچاپ یا سس تند سرو کنید. دلپذیر.

بیشتر بخوانید  طرز تهیه چیزبرگر فرانسوی


دیدگاهتان را بنویسید