مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

طرز تهیه توپک نارگیلی ساده و خوشمزه

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


توپ نارگیل

توپ نارگیل یکی از خوشمزه ترین و ساده ترین میان وعده هاست که طرز تهیه خاصی ندارد. به راحتی می توانید آن را در خانه درست کنید. گلوله های نارگیل بدون فر تهیه می شوند و نیاز به تجهیزات خاصی ندارند. می توانید نارگیل را برای تزئین در مغز خود قرار دهید یا به سادگی سرو کنید. یا آن را در شکلات ذوب شده بغلتانید تا یک توپ نارگیل شکلاتی به دست آورید. اما برای تهیه گلوله های نارگیل ابتدا باید شیر عسلی تهیه کنید. می توانید شیر عسلی را در خانه تهیه کنید یا بسته بندی های آماده خریداری کنید. مجله دلگرم را دنبال کنید.

مواد لازم برای تهیه توپ نارگیل

100 گرم پودر نارگیل
100 گرم شیر عسلی
مقدار مغز مورد نظر
شکلات و پودر نارگیل به مقدار لازم


 توپ نارگیل

طرز تهیه گلوله های نارگیل

اگر پودر نارگیل دانه درشت است، آن را کمی آسیاب کنید تا آسیاب شود. سپس در ظرفی بریزید و شیر را با عسل اضافه کنید تا به صورت خمیر درآید.
دست هایتان را چرب کنید و یک ماده به اندازه گردو بردارید و کف دستتان را صاف کنید. چند دانه (گردو، فندق) را در وسط قرار دهید و توپ را خوب گرد کنید.
توپک ها را در پودر نارگیل یا ترافل بغلتانید و با کمی پودر پسته تزئین کنید. 1 ساعت در یخچال بگذارید تا کمی سفت شود سپس سرو کنید.
اگر می خواهید گلوله هایتان با شکلات آغشته شود، فقط شکلات را بعد از بیرون آوردن از یخچال آب کنید (به مدت 1 دقیقه روی حرارت بخار غیر مستقیم یا در مایکروویو قرار دهید). وقتی حرارت سرد شد، توپ ها را در شکلات فرو کنید. روی گریل بگذارید تا شکلات اضافی بریزد و بگیرد.

بیشتر بخوانید  سالاد اولویه با تزیین کودکانه باب اسفنجی


طرز تهیه گلوله های نارگیل


یادداشت های مهم

  1. اگر شیر عسلی ندارید می توانید از این ترکیب استفاده کنید. 3 قاشق غذاخوری گلاب را با پودر قند یا شکر مخلوط کنید. اما طعم این توپ نارگیل با شیر عسلی بسیار خوشمزه تر است.
  2. این توپ ها نباید پخته شوند.
  3. با این مقدار 12 توپ خواهید داشت.
  4. اگر آن را دوست ندارید مغز را بردارید.
  5. شیر را با عسل یکباره اضافه نکنید. به اندازه ای اضافه کنید که مانند خمیر ورزیده شود و می توانید با دست به آن فرم دهید.
  6. حتما از پودر نارگیل تازه و چرب استفاده کنید.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *