طرز تهیه بال کریپسی یک غذای لذیذ و محبوب


دستور تهیه بال های ترد

بال ترد یکی از انواع روش های پخت بال است که می توانید از ترکیب بال و شانه برای تهیه این غذای خوشمزه استفاده کنید. بال ها همیشه یک کباب پرطرفدار است که می توانید آن را با غذا و کباب سرو کنید. می توانید بال های ترد را با سس های مختلف برای یک وعده غذایی تهیه کنید. بال های ترد بسیار خوشمزه و ترد هستند زیرا حاوی یک لایه آرد و ادویه هستند و در روغن داغ سرخ می شوند و در صورت تمایل می توانید در فر نیز بپزید.

مواد لازم برای تهیه بال های ترد

بال 1 کیلوگرم
2 فنجان آرد سفید
سس خردل 1 قاشق غذاخوری
2 قاشق غذاخوری روغن زیتون
سیر 2 زن
1 اونس سس قرمز
خوردن سس سویا 2 اونس
نمک، فلفل سیاه، پودر سیر، پاپریکا به میزان لازم


 بال های کریسپی

طرز تهیه بال های ترد و خوشمزه

ابتدا بال ها را بشویید و خشک کنید. در ظرفی بریزید و روغن زیتون، سس سویا، خردل، سس قرمز، ادویه و سیر رنده شده را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. بهتر است بال ها را چند ساعت در یخچال بگذارید تا طعم ها گرفته شود.
سپس آرد را با ادویه و کمی نمک مخلوط کرده و کنار بگذارید. آب و یخ را در یک کاسه بریزید. بال های طعم دار شده را از یخچال خارج کرده و ابتدا داخل آرد و سپس داخل یخ و دوباره داخل آرد بریزید و با دست خوب فشار دهید تا ترد شوند.

سپس روغن را داخل شیر در حال جوش بریزید تا کاملا داغ شود و سپس بالها را چند بار در روغن در حال جوش قرار دهید و خوب تفت دهید تا طلایی شود. توجه داشته باشید که شعله باید متوسط ​​باشد تا بالها خوب بپزند.
همچنین می توانید آن را در فر تهیه کنید تا بال های سفالی شما رژیمی تر شود. بال ها را در قالب چرب شده قرار دهید و به مدت 15 دقیقه در فر از قبل گرم شده قرار دهید تا بپزد و در عین حال باید چندین بار آنها را زیر و رو کنید تا بال ها پخته و ترد شوند.

بیشتر بخوانید  معرفی ۳۰ دمنوش متنوع و آشنایی با خواص آنها


طرز تهیه بال های ترد

نکات کلیدی در تهیه بال و رستوران های ترد خوشمزه

می توانید در نهایت بال ها را روی دستمال روغنی گذاشته و با سس دلخواه سرو کنید.
می توانید از ادویه های مورد علاقه خود برای مرینیت کردن بال ها استفاده کنید.
افزودن سس سویا اختیاری است و می توانید آن را حذف کنید.
با افزودن سس خردل و سس کچاپ، بال ها نرم تر می شوند.


دیدگاهتان را بنویسید