طرح مسکن جوانان، بخش قابل توجهی از مشکل مسکن ساکنان جزیره را حل می کند



به گزارش شمانیوز، افشار فتح الهی روز جمعه در دیدار با امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر سوزا گفت:

وی ادامه داد: با وجود محدودیت منابع، اما با حمایت جامعه محلی می توان به سمت توسعه متوازن، اشتغال پایدار و رونق اقتصادی در منطقه حرکت کرد.

مدیرعامل منطقه آزاد کشم افزود: امیدواریم با اجرای طرح های اقتصادی و عمرانی در آینده نزدیک شاهد توسعه و کاهش نرخ بیکاری و رفع این مشکل در جزیره کشم باشیم.

با فتح الهی; بر اساس برنامه ریزی انجام شده طرح مسکن جوانان کشم پس از طی مراحل تایید و جفت شدن مدارک متقاضیان و ایجاد زیرساخت های لازم در آینده اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه اسکان جوانان کشم بخشی از مشکل مسکن ساکنان جزیره را حل می کند، گفت: فازهای مطالعات طرح تفصیلی شهر سوزا به اتمام رسیده و در آینده نزدیک تکمیل می شود.

مدیرعامل منطقه آزاد کشم در پایان خاطرنشان کرد: بیان دغدغه ها و نیازهای مردم و رصد آنها فرصت مناسبی برای ارتباط سازنده و بازگرداندن اعتماد عمومی بین مسئولان و مردم به ویژه جامعه محلی جزیره کشم است.

همانطور که بیان می شود در این جلسه پیشنهادات شهروندان این شهر از سوی کتاب دعای روز جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر سوزا ارائه شد. گفتنی است این نشست با حضور معاون فنی و زیربنایی و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کشم برگزار شد.

بیشتر بخوانید  قیمت جدید کارخانه ای 6 محصول ایران خودرو در سال جدید اعلام شد+ جدول

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کشم

دیدگاهتان را بنویسید